AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Hei, jeg har bleket litt av håret for en ombre look og det ble selvsagt ikke helt optimalt første gangen siden jeg har brunt/mørkeblondt hår. Regnte med dette altså, så er ikke noe krise. Spørsmålet er om jeg kan bleke det igjen allerede nå etter 14 dager? Det kjennes fint og mykt ut og har brukt conditioning oil i. Jeg har brukt Schwarzkopf L1++ Blonde med anti-damage complex. Lurte på om jeg kan bruke L'Oreal Preference Ultra Platinum Blonde? MÅ ikke bli platinablond altså, men planen var å lysne det mest mulig og forhåpentligvis slippe en 3 runde (har sett før og etter bilder på nett). Tanker? Anonymkode: 23c51...78f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Legg ut bilde om du vil ha svar på siste spørsmålet. Umulig å vite hva du vil ende opp med når vi ikke vet hvor blond du allerede er Anonymkode: e4683...e05
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Men ja, du burde fint kunne bleke det en ny runde. Dette avhenger selvsagt av hvor slutt håret er. Men det blir ikke mindre slitt av mer venting heller. Anonymkode: e4683...e05
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Ikke mitt hår altså, fant bildet på Google, men det håret hun holder ut av hodet, sånn ca er det fargede partiet mitt akkurat nå. Har lest mange plasser at jo lenger man venter jo bedre for å gi håret en pause/bygge seg opp igjen (?) Vil hvert fall være forsiktig så ikke håret skal knekke av, har lest så mange skrekkhistorier om det 😂 Nå har jeg fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke da og heller ikke hatt det i eller over maxtiden heller, men 30 minutt. Men du tror det går fint med den L'Oreal som andre gangs da uten at den svir av hele håret mitt liksom? Kjipt å miste hele lengden på håret om noe skulle gå galt. Håret var veldig tørt og crispy de første dagene etter første runden, men det er som sagt mykt og fint nå Anonymkode: 23c51...78f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Håret når en viss grad av slitthet ved bleking, det vil ikke på magisk vis bli mindre slitt, men jo det er viktig å vente litt, fordi man driver med sterke kjemiske prosesser. Om det går bra for ditt hår kan ingen her vite, sa må man kjenne og se på håret. Men om håret kjennes fint ut nå vil jeg absolutt tro det går fint. Håret er dødt materiale, og må derfor bygges opp igjen utenfra ved hjelp av pleiende produkter. Dersom du har bleket håret må du kure det mye – erstatt gjerne balsam med hårkur, da går prosessen raskere.https://www.kk.no/mote/sa-sjelden-bor-du-bleke-haret/67818655 Anonymkode: e4683...e05
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Den L1 blekingen fra Schwarzkopf sliter sykt mye på håret. Ville heller brukt Korres 12.0 eller 10. De selger den på Vita. Mindre skadelig for hår og hodebunn. Langvarig farge også. Reddet ihvertfall mitt hår fra å knekke. Men ja du tåler nok en runde til hvis det kjennes mykt ut før du tar i balsam, og ikke er stivt og tørt. Bare kur det masse. Anbefaler K18 kuren 🙂 Anonymkode: 315af...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå