AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Savner generelt humor og andre drama serier fra den tiden, men spesielt norsk humor. Liker lite de norske humor seriene som har herjet de siste ti årene. Anonymkode: d8710...692 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Savner generelt humor og andre drama serier fra den tiden, men spesielt norsk humor. Liker lite de norske humor seriene som har herjet de siste ti årene. Anonymkode: d8710...692 Jeg liker mange serier og filmer som har blitt blaget i fortiden. Heldigvis er det mest tilgjengelig som DVD eller streaming, så jeg kan se det når jeg vil Heller kose deg med gamle serier/filmer enn å ønske at nåtiden er annerledes, eller at de absolutt skal lage remake av alt for den saks skyld :) Anonymkode: 89aec...0ec
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Holms var konge! Anonymkode: 237df...34e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Rikets røst! Anonymkode: eac1b...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå