AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg er ikke gravid, men har lyst på barn i fremtiden. Nå har det seg slik at jeg sannsynligvis er smittet med herpes nedentil av min samboer. Kan man føde naturlig selv om man har herpes nedentil? (Et ikke pågående utbrudd selvfølgelig) Anonymkode: ca7ea...51d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Sjekk instakontoen til Stine Hartmann, hun har prata mye om dette😊 Anonymkode: 6e1e6...875
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Ja, det kan du. Det er bare ved pågående utbrudd ved fødselen at du ikke kan føde vaginalt. Anonymkode: 2b013...7b9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Ja, det er kun ved utbrudd du ikke bør føde vaginalt. Du får medisiner av legen før fødsel for å hindre evt. utbrudd. Hvis du føder vaginalt med utbrudd og har hatt utbrudd tidligere, er det i kun under 3% at barnet blir smittet, men man forebygger risikoen Anonymkode: dfe72...2e2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ikke gravid, men har lyst på barn i fremtiden. Nå har det seg slik at jeg sannsynligvis er smittet med herpes nedentil av min samboer. Kan man føde naturlig selv om man har herpes nedentil? (Et ikke pågående utbrudd selvfølgelig) Anonymkode: ca7ea...51d Ja det kan man! Man får forebyggende medisin 10 dager før fødsel/ termin. Anonymkode: e464a...c45
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Åh så bra, tusen takk for svar!😊 Anonymkode: ca7ea...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå