Gå til innhold

ereksjoner i spa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare beklage hvis det er støtende. Men skulle jeg vært med dama mi på et slikt sted hvor hun var naken. Ville tissen min gått opp og ned som den alltid gjør når hun er naken rundt meg. 

• Liker 3
Skrevet

Altså, jeg bader ikke ute i sjøen en gang. Fiskepiss/dritt/rogn og æsj.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 1.05):

Bader de fleste nakne på The well spa? Jeg syns det er så spesielt at man må kjøpe bikini der hvis man vil ha badetøy, det betyr at folk som meg ikke får benyttet seg av det spaet. Jeg er helt sikker på at de ikke har bikinitopp som passer for meg. Diskriminerende at man ikke kan ta med eget badetøy, det er vel ikke noe mer urenslig, det??

Anonymkode: 35513...d00

Hvordan nakenhet fungerer på The Well er godt beskrevet på deres hjemmeside. Kort fortalt er badetøy valgfritt i bassengene alle dager. I sauna og dampbad er badetøy forbudt, bortsett fra tirsdager hvor badetøy er tillatt også i sauna og dampbad. Man kan dekke seg med håndkle eller det de kaller peshtemal. Man får utdelt badekåpe som man skal bruke når man beveger seg rundt mellom de ulike aktivitetene i anlegget og det er knagger ved alle dusjer, bassenger og saunaer hvor badekåpa kan henge mens du f.eks. dusjer.

TW begrunner kravet om å bruke TW's eget badetøy med vannsøl. TW's badetøy er designet for å holde på veldig lite vann og tørke raskt. På denne måten reduseres mengden vann som drypper på gulvene og i møbler. Dette øker trivselen, bedrer innemiljøet og ikke minst reduserer det faren for at gjester sklir på glatte gulv og skader seg.

Det er alle typer besøkende på TW med et stort mangfold av kroppsfasonger, og det vil forundre meg om du har en byste som er så spesiell at de ikke har en topp eller badedrakt som passer deg. Jeg ville tatt kontakt med dem og spurt, de er vel bare en telefon eller en e-post unna. 

Men den aller beste opplevelsen av et slik anlegg som TW vil jeg påstå man får uten badetøy. Det å la kroppen bevege seg fritt og la hele huden oppleve varme, vann, luft, damp og eventuelle behandlinger uten å være innestengt bak syntetisk tøy, det gir den beste totalopplevelsen. Les mer om det her: https://thewell.no/artikkel/den-nakne-sannhet/ . 

Endret av aksase
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har vært på the Well mange ganger, men aldri sett en erigert penis. Jeg har rett og slett ikke interessere i å se etter slikt. 

Selv ikke kjæresten har fått stiv når vi har vært der, for jeg går ikke og viser meg frem eller frister han seksuelt. 

De som evt måtte få en stiv en, regner jeg med at ikke kan noe for det. Helt naturlig at man reagerer på noe fint man ser - eller at den lever sitt eget liv. Ikkeno problem noen av delene. 

Anonymkode: 422df...401

• Liker 3
Skrevet

Denne evinnelige debatten om The Well. Tipper de fleste som skriver aldri har vært der, men troller tråden og ler seg skakke. Alternativ har de sååå lyst til å gå dit, men tør ikke - eller har ikke råd - og så fantaserer de i stedet om hvordan de tror det er.

Her er noen fakta:

Rundt halvparten av de som besøker The Well kjøper badetøy og bruker det. Kanskje det er litt mer enn halvparten også.

Likevel er det naken som er utgangspunktet. Det er de påkledde som benytter seg av en unntaksmulighet.

I saunaene MÅ man ta av seg badetøyet. Selv om du kan bruke sarong, unngår du ikke å gå naken. Ikke minst i fellesdusjene.

INGEN har synlig ereksjon. Du ser det ikke, aldri. Hvis noen får det skjuler de det.

Det er ingen stemning eller miljø for sex. Folk som går dit ønsker ikke å bli pådyttet det og du blir kastet ut hvis du finner på noe og blir sett.

Det er MULIG å snike seg til det, men da er du en idiot som søler til boblebad eller fellesbenker med sølet ditt. Er det virkelig umulig for dere å bli inspirert av nakenheten, men ta inn på hotellet ved siden av og ta en kjappis på rommet hvis dere ikke kan styre dere?

99 prosent av alle som sier de har sex, har sett sex etc på The Well er noen troll. Ikke hør på dem. Ikke tro på dem.

• Liker 5
Gjest Lilleluring
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 1.05):

Bader de fleste nakne på The well spa? Jeg syns det er så spesielt at man må kjøpe bikini der hvis man vil ha badetøy, det betyr at folk som meg ikke får benyttet seg av det spaet. Jeg er helt sikker på at de ikke har bikinitopp som passer for meg. Diskriminerende at man ikke kan ta med eget badetøy, det er vel ikke noe mer urenslig, det??

Anonymkode: 35513...d00

Sikkert fordi det skal se mer eksklusivt ut og selfølgelig for at de skal tjene mer penger.. Meeen de er fine de bikiniene der da hvertfall 😀

Skrevet (endret)

Kvinner får jo også ereksjon, men det er jo mindre synlig😉 Skulle jeg få ereksjon i et spa, så skjer det bare. Det er jo heller ikke min feil at pikken reagerer på noe som tenner meg... Bare prøv selv å stoppe en ereksjon, så ser dere hvor vanskelig det er😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
Lilleluring skrev (8 timer siden):

Sikkert fordi det skal se mer eksklusivt ut og selfølgelig for at de skal tjene mer penger.. Meeen de er fine de bikiniene der da hvertfall 😀

Tror du tar litt feil om inntjening og eksklusivitet. TW anbefaler å bruke anlegget uten badetøy fordi det gir den beste opplevelsen og den beste hygienen. De har ikke noe mål om å selge masse badetøy, men de tilbyr badetøy til de som er så pripne at de ikke våger å være der uten denne muligheten, så det er vel en måte å få flere besøkende på og tjene litt ekstra på de som ellers ikke ville våge å dra dit fordi de måtte vært nakne. Hovedargumentet TW bruker for å kreve spesielt badetøy er vannsøl. TW-badetøyet er designet for å holde lite vann og tørke raskt. Farris bad har ikke gått like langt når det gjelder badetøy, der har du lov til å bruke ditt eget så lenge det tilfredsstiller et par enkle regler som er utformet for at man ikke skal bruke badetøy som samler mye vann og drypper det på gulvene overalt.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Kvinner får jo også ereksjon, men det er jo mindre synlig😉 Skulle jeg få ereksjon i et spa, så skjer det bare. Det er jo heller ikke min feil at pikken reagerer på noe som tenner meg... Bare prøv selv å stoppe en ereksjon, så ser dere hvor vanskelig det er😂

Ja, det kan skje, men er man litt diskret når det skjer, er ikke dette noe som er til sjenanse for noen.

Skrevet

Av og til lurer jeg på om de fleste her inne er 14 år gamle. Hvis man er noenlunde voksen vet man hvordan kroppslige reaksjoner er og at det ikke trenger å være noe seksuelt som skaper en ereksjon. Man burde også være så voksen at man klarer å ignorere slike hendelser og ikke la dem bli noe stort tema.

Av og til lurer jeg på hva det er med folk. Greia er vel at nakenhet er blitt noe fremmed, og at det deretter er blitt noe skummelt og ekkelt. I Tyskland og i Frankrike er holdningen til nakenhet helt annerledes og den er mye mindre seksualisert.

• Liker 4
Skrevet
Hunmedham skrev (6 minutter siden):

Av og til lurer jeg på om de fleste her inne er 14 år gamle. Hvis man er noenlunde voksen vet man hvordan kroppslige reaksjoner er og at det ikke trenger å være noe seksuelt som skaper en ereksjon. Man burde også være så voksen at man klarer å ignorere slike hendelser og ikke la dem bli noe stort tema.

Av og til lurer jeg på hva det er med folk. Greia er vel at nakenhet er blitt noe fremmed, og at det deretter er blitt noe skummelt og ekkelt. I Tyskland og i Frankrike er holdningen til nakenhet helt annerledes og den er mye mindre seksualisert.

Det stemmer nok det... Om jeg får ereksjon kan det komme av to grunner... den ene kan komme helt naturlig av temperatur endringer, og den andre av seksuell tenning. Man prøver selvfølgelig å skjule det, for det handler jo om vanlig folkeskikk. 

Forøvrig ser jeg ingen forskjell på en kvinne i bikini og en kvinne i undertøy, det er like sexy for min del. Men det er fordi jeg er veldig lett tent, og får ereksjon veldig lett. Så jeg kvier meg faktisk å gå på spa og basseng..

Det samme problemet har sikkert en mann, som nesten aldri ser en kvinne i bikini... den ereksjonen kommer bare som troll ut av ei eske... Det er klink umulig å styre, for øynene styres mot noe som er fristende når fornuften forsvinner, da holder man jo også på ereksjonen... Jeg vil se den person i øynene som ikke liker å kjenne på ereksjonen, da tipper jeg nesen vil vokse😂

Skrevet

Jeg har fortalt denne historien før. Men jeg var på ferie og vi lå på Pamplonne-stranden i Sør-Frankrike. Stranden var sånn passe halvfull/halvglissen. Den var "clothing optional", noe som der nede betyr at de fleste er nakne.

Litt bortenfor oss sto det tre personer, to kvinner og en mann. De hadde en flaske rosévin i en kjølebag og skjenket i glass mens de sto og snakket. De var rundt 30 år gamle, yngre enn oss.

Jeg la merke til dem på grunn av rosévinen, som så god ut. Og så la jeg merke til at han ikke var helt slapp. Mens de sto og snakket sammen fikk han gradvis ereksjon. De fortsatt å småprate og nippe til glassene. Andre gikk forbi, eller lå på plassene sine rundt omkring, men ingen brydde seg.

Han fikk full ståpikk, det varte en liten stund, og så ble den slappere igjen - og hele tiden var han helt laidback. Ikke noe stress, ikke noe flauhet, ingen kommentarer - og heller ikke damene lot seg merke av det som skjedde. Dette hendte to ganger til mens de sto og snakket. Kjønnet hans stivnet, inntok skrått-opp-stilling, roet seg og ble nesten slapt, og så en gang til. Da de la bort glassene og gikk for å bade var han kledelig halvstiv da de passerte oss og gikk i vannet. Når de kom opp var han helt avslappet.

Jeg fulgte jo med bak solbrillene. Jeg syntes det var fascinerende og litt flott, altså hvordan dette kunne skje uten at noen tok noe notis av det. Det var ikke "skandale", det var ikke "ekkelt", det var ikke noe å unnskylde. Det skjedde, og så skjedde det ikke mer, og det var det. Så deilig å kunne leve sånn.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...