AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 var på the well spa med noen venninner for ikke så lenge siden. så en del ståtisser. en i dusjen utenfor dampbassenget. en i vannfallet og en i ute boble badet. er det helt normalt? noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d9eda...dba
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Lurer på det samme. *Følger* Anonymkode: 7d571...eb1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 The Sperm Well. Griseplass! Anonymkode: bced4...367 6
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Har opplevd å få ereksjon ja både i dusjen og badekaret..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Veldig ekkelt. De burde blitt utvidt. Anonymkode: 21c90...26f 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig ekkelt. De burde blitt utvidt. Anonymkode: 21c90...26f Ja. Damer blir utvidet av min ereksjon. 😂 Anonymkode: 7d571...eb1 6
Gjest Alterego666 Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Jeg har vært på The Well en rekke ganger, og kan ikke si at jeg har sett mye av det. En sjelden halvkram en har jeg vel sett, men ingen helerigerte. Mulig jeg bare har blikket andre steder.
Gjest Alterego666 Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): The Sperm Well. Griseplass! Anonymkode: bced4...367 Hvis The Well er en griseplass, da er det overveldende mange steder som er ultragriseplasser…..
wandagirl Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Har bare vært der to ganger, men ikke sett en eneste ereksjon. Ser heller ikke så mye på kjønnsorganene til folk der. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): var på the well spa med noen venninner for ikke så lenge siden. så en del ståtisser. en i dusjen utenfor dampbassenget. en i vannfallet og en i ute boble badet. er det helt normalt? noen som har opplevd det samme? Anonymkode: d9eda...dba Ja, har sett mange ganger. Er jo et samlingssted for de som liker sånt. Anonymkode: be53a...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Var det ikke der man fant sperm i sauanen når kommunen skulle gjøre hygienekontroll? Anonymkode: be53a...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Hvem er de som har fått det da? Er det de eldre og tjukke, ekle mannfolka eller er det de deilige mennene som er veltrente og good-looking? Hvis det er de ekle så er det bare ekkelt. Og er vel slik det er desverre... Anonymkode: 1be19...ac9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #13 Skrevet 13. september 2021 Har vært der mange ganger, og aldri sett en eneste ereksjon. Men så har jeg heller ikke for vane å «se etter» ereksjoner når jeg er der. Hviler gjerne blikket andre steder. Tenker det forøvrig er greit å ha i bakhodet at en ereksjon kan komme ufrivillig. Så det betyr ikke nødvendigvis at vedkommende har tenkt på eller gjort noe spesielt for at det skal skje. Anonymkode: db170...b3d 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 Jeg har også vært der mange ganger, og aldri sett. Har et par ganger sett men som virker til å skjule en, men bare snudd meg bort. Det er tydelig at det er utilsiktet og de ikke vil den skal oppdages. Vet at mange menn kvier seg for å dra i frykt for å få ufrivillig stå. Anonymkode: 6f1f5...5e0 2
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 Naturens underverk i en badeshorts er neppe noen trussel, så lenge den holdes innendørs...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #16 Skrevet 15. september 2021 Har vert på the Well med kona. Vi har blitt kåte å knulla i boblebadet ute. Har også sett andre hygge seg med dama, i det varme bassenget vis a vi finsk sauna Men enslige menn med ereksjon har jeg ikke sett. Men ei jente pirret typen sin i finsk sauna. Så han slet litt og forsøkte å skjule seg med peshmal med dårlig resultat. Deilig å se at vanlige mennesker har normale reaksjoner. Ser jo at enkelte damer også liker massasje strålene i det store bassenget, 😊 Anonymkode: cc356...d25
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #17 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vert på the Well med kona. Vi har blitt kåte å knulla i boblebadet ute. Har også sett andre hygge seg med dama, i det varme bassenget vis a vi finsk sauna Men enslige menn med ereksjon har jeg ikke sett. Men ei jente pirret typen sin i finsk sauna. Så han slet litt og forsøkte å skjule seg med peshmal med dårlig resultat. Deilig å se at vanlige mennesker har normale reaksjoner. Ser jo at enkelte damer også liker massasje strålene i det store bassenget, 😊 Anonymkode: cc356...d25 Hahahaha dæven.... Jeg digger den massasje strålen i det store bassenget... Har stått der 2 ganger og har så lyst til og komme 🤣 faen for en gris jeg er 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 Bader de fleste nakne på The well spa? Jeg syns det er så spesielt at man må kjøpe bikini der hvis man vil ha badetøy, det betyr at folk som meg ikke får benyttet seg av det spaet. Jeg er helt sikker på at de ikke har bikinitopp som passer for meg. Diskriminerende at man ikke kan ta med eget badetøy, det er vel ikke noe mer urenslig, det?? Anonymkode: 35513...d00 2
CorvusCorax Skrevet 15. september 2021 #19 Skrevet 15. september 2021 Det har jeg ikke bitt meg merke i - kanskje jeg rett og slett ikke har stirret lenge nok på andres kjønnsorgan. Må nok ta en nærmere kikk neste gang. Ereksjon er helt naturlig, så det hadde jeg ikke brydd meg om. Hadde heller fokusert på noe annet. Det er noe helt annet om en med ereksjon kommer med uoppfordret tilnærminger. Det er ikke greit. Men det er ikke noe å være redd for. The Well er en fredfull plass etter min erfaring. Dessuten er det ikke alle som velger å være naken - det er flere enn halvparten som har badetøy. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #20 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bader de fleste nakne på The well spa? Jeg syns det er så spesielt at man må kjøpe bikini der hvis man vil ha badetøy, det betyr at folk som meg ikke får benyttet seg av det spaet. Jeg er helt sikker på at de ikke har bikinitopp som passer for meg. Diskriminerende at man ikke kan ta med eget badetøy, det er vel ikke noe mer urenslig, det?? Anonymkode: 35513...d00 The Well er et kontinentalt spa hvor man bader naken. Det er tillatt med deres badetøy i basseng men ikke i sauna. Da bruker man peshmal og håndkle. Men en dag i uken er det tekstil dag. De selger hele badedrakter så de har sikkert til deg også. erfaringen til mange er at de begynner med badetøy men gidder ikke ta det av og på så de slutter opp med å være nakene. Anonymkode: cc356...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå