AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Altså, hva skal til for å du definerer noen som en god elsker? Anonymkode: d22f8...20b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Selvtillit Anonymkode: 9237e...0ce
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Lydhør😊 Merker om det han gjør funker, gjør vondt, etc. Anonymkode: 89dc8...c8d 1
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lydhør😊 Merker om det han gjør funker, gjør vondt, etc. Anonymkode: 89dc8...c8d Haha, så rart du nevner det for det er så sjelden å se... man trenger egentlig ikke bable så mye under sex, det er igrunn litt forstyrrende enkelte ganger. Da er det bedre å høre på hverandres pust, kroppsspråk, øyekontakt, kjenne på hjerte, se etter fargeendringer og faktisk gjøre ting som skaper godlyder som styres at dette. Selv om ørene er en erogen sone, kan faktisk ørene ha dobbel erogen betydning... Jeg blir iallefall sinnsykt kåt av å høre på godlyder😊 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Gjensidig nytelse basert på følelser og lyst. Da er man ofte lydhør og prøver å tilfredsstille partner.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Gift med en annen og rik. Anonymkode: 3e02c...569 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Haha, så rart du nevner det for det er så sjelden å se... man trenger egentlig ikke bable så mye under sex, det er igrunn litt forstyrrende enkelte ganger. Da er det bedre å høre på hverandres pust, kroppsspråk, øyekontakt, kjenne på hjerte, se etter fargeendringer og faktisk gjøre ting som skaper godlyder som styres at dette. Selv om ørene er en erogen sone, kan faktisk ørene ha dobbel erogen betydning... Jeg blir iallefall sinnsykt kåt av å høre på godlyder😊 Ja. Merker at de gangene han spør "hva vil du at jeg skal gjøre?", da har jeg ofte vært litt for mye inni eget hode og gitt for lite tilbakemelding med kropp og lyd. Anonymkode: 89dc8...c8d 1
Gjest Warrior Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 (endret) Godt selvbilde og god selvtillit Endret 13. september 2021 av Warrior
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Merker at de gangene han spør "hva vil du at jeg skal gjøre?", da har jeg ofte vært litt for mye inni eget hode og gitt for lite tilbakemelding med kropp og lyd. Anonymkode: 89dc8...c8d Ikke noe galt i det, men det er veldig informativt med lyd hvis det du føler er deilig, ting som du ikke føler eller synes er litt ondt bør du være musestille.. Helst si ifra da... Men hele poenget er faktisk at vi lytter til hverandres nytelse, så slipper du å svare på slike spørsmål om hva du liker. Slike spørsmål bør man helst ta opp før sex, så man er kjent med hva vi liker gjøre. Forberedelsen er best, hvis man ikke liker å ta ting på sparket, bli overrasket av ufortutsigbar deilig sex... Alle burde vel lære seg det som man ikke skal gjøre før man har sex, det forbedrer kvaliteten på sexen mange hakk...
SlemUlv Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 En som kan snakke åpent og ærlig med meg. Som er ærlig om sine lyster, og åpen for å høre om mine. En som respekterer grenser, både sine egne og mine. En som er Dominant, og sadist.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gift med en annen og rik. Anonymkode: 3e02c...569 Enig + at hun er minst 15 år eldre enn meg. Anonymkode: 19179...49b
Doktor Dyregod Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Er åpen om hva hu liker og at hun lytter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå