Gå til innhold

Hvorfor stirrer han på meg uten å smile og si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en fyr der hvor jeg studerer som stirrer på meg ofte fra langt avstand, han sier ikke noe, kommer ikke bort til meg heller ikke smiler når jeg ser tilbake på han. dette er pågått i lenger tid, noen ideer folkens?

Anonymkode: 7da5c...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psyko alarm 😅

Anonymkode: ab71d...b9e

• Liker 3
Skrevet

Sosialt tilbakestående?

Anonymkode: b1b7e...805

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har opplevd det jeg også både fra menn og kvinner, det er bare creepy, dere som gjør det slutt det ser bare psyko ut.

Skrevet

Ojsann, han høres litt skummel ut. Ville unngått å se på ham. Han blir kanskje oppildnet til å fortsette stirringen av det.

Anonymkode: c7ed8...86d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

det er en fyr der hvor jeg studerer som stirrer på meg ofte fra langt avstand, han sier ikke noe, kommer ikke bort til meg heller ikke smiler når jeg ser tilbake på han. dette er pågått i lenger tid, noen ideer folkens?

Har du sett "You" på netflix? Nå har du en venn for livet. Husk å trekk for gardinene på soverommet, og se deg over skuldra på veien hjem. 

Anonymkode: 9c3ed...087

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Psyko alarm 😅

Anonymkode: ab71d...b9e

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi han vil at du skal slutte å se på han…

Anonymkode: a3e22...09e

Skrevet

Vet du noe om han? Har han venner? Virker han normal? I så fall kan du jo gå bort og snakke med han.

Hvis ikke, styr unna. Du vet aldri hva som rører seg i hjernen på folk, og hvordan han tolker blikkene du sender tilbake. Kanskje det for han er "samtykke" på noe.

Anonymkode: 4c96c...5ad

Skrevet

Det kan være mangt. Han liker deg, men tør ikke ta sjansen på det som kan skje videre, hvis han smiler til deg. Tenk om dere plutselig havner side om side et sted, da må han jo kanskje si hei. 

Anonymkode: 11e91...255

Skrevet

Hvis det er en mørkhudet 21-åring på Blindern, så har du pr.definisjon avvist ham, og hater ham. 

Anonymkode: 11e91...255

Skrevet

Herregud så fort folk skal hugge hodet av folk da. Han er bare sjenert. Han liker deg bare. Ingen fare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...