Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest og ei god venninne var der. Hun sier at hun vil bli bedre kjent med kjæresten min siden det er kjæresten min. Hun hang over han hele kvelden og det samme gjorde han. Satt med armen rundt henne, klemte hele tiden både stående og liksom bakfra når man sitter i en stol. Han var med henne hele kvelden. Holdt rundt henne og kysset henne på hodet når de vant i beerpong, da reagerte jeg. Det stakk. Hadde dere sagt ifra? var en god venninne og jeg vil de skal bli venner også, men ja.. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde reagert. Ja, jeg hadde sagt i fra. 

• Liker 28
Skrevet

Hadde tatt en alvorsprat med typen. Dette er ikke greit. 

Anonymkode: 10c69...ab9

• Liker 19
Skrevet

Wow, langt over streken! 

Anonymkode: 6fd00...bbe

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde blitt så såret, skuffet og lei meg! Dette passer seg virkelig ikke. Hadde tatt en prat med begge to. 

Anonymkode: 0777e...97a

• Liker 9
Skrevet

Det der er laaaaaaaaangt over streken.

• Liker 8
Skrevet

Det høres ut som det er kjæresten du skal ta en prat med først, i alle fall! 

Anonymkode: 806ce...1ad

• Liker 9
Skrevet

takk for svar!, jeg sa ifra, men i ettertid lurte jeg på om jeg overreagerte, føltes godt nå som flere også tenkte det. 

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som en gjeng med tenåringer. 

Du finner en som er langt bedre enn det der. Er ikke vits å diskutere med en som er så lite oppgående. La gå og finn deg en som faktisk respekterer forholdet deres. 

• Liker 1
Skrevet

De oppførte seg som et kjærestepar. Finnes ikke greit.

• Liker 5
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en gjeng med tenåringer. 

Du finner en som er langt bedre enn det der. Er ikke vits å diskutere med en som er så lite oppgående. La gå og finn deg en som faktisk respekterer forholdet deres. 

Det er tenåringer på forumet😉

Skrevet

Det høres ut som at kjæresten din har en ting for venninnen din..

Anonymkode: 5b65e...978

• Liker 4
Skrevet
Friendss skrev (7 minutter siden):

takk for svar!, jeg sa ifra, men i ettertid lurte jeg på om jeg overreagerte, føltes godt nå som flere også tenkte det. 

Jeg hadde klikket på kjæresten min om han hang på en annen jente på den måten. 

Anonymkode: 6fd00...bbe

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Macro said:

Det er tenåringer på forumet😉

Det vet jeg, men har også opplevd godt voksne mennesker som kommer med «tenåringsdrama». 

• Liker 1
Skrevet

ja skjønner^, er i begynnelsen av 20 årene 

Skrevet

Helt uaktuelt å oppføre seg sånn!

langt iver vennegrwnsen og intimsonen, hva er det som kun er i kjærestesonen for disse menneskene? Ren sex?

og sånn holdt på på å flørte mens du observerte dem også, vitner om veldig liten respekt for deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 33 og dette hadde for meg hvert et stort tillitsbrudd. Man holder ikke rundt andre damer og kysser dem hvertfall ikke på hodet. Din venninne og kjæreste gikk langt over streken.

Anonymkode: 3c89a...f85

• Liker 4
Skrevet
Friendss skrev (27 minutter siden):

Var på fest og ei god venninne var der. Hun sier at hun vil bli bedre kjent med kjæresten min siden det er kjæresten min. Hun hang over han hele kvelden og det samme gjorde han. Satt med armen rundt henne, klemte hele tiden både stående og liksom bakfra når man sitter i en stol. Han var med henne hele kvelden. Holdt rundt henne og kysset henne på hodet når de vant i beerpong, da reagerte jeg. Det stakk. Hadde dere sagt ifra? var en god venninne og jeg vil de skal bli venner også, men ja.. 

Hadde rivd de fra hverandre der og da og spurt hva faen de driver med. 

Anonymkode: 566be...ee0

• Liker 1
Skrevet

Tror det var litt ment på tøys at de skulle se litt kjæresteakti ut, for å "plage meg" vi er veldig gode venner og jeg er forsåvidt trygg på henne, men jeg syns det ble dratt langt, da det varte hele kvelden til han skjønte jeg reagerte. vi har snakket om det. 

• Liker 1
Skrevet
Friendss skrev (8 minutter siden):

Tror det var litt ment på tøys at de skulle se litt kjæresteakti ut, for å "plage meg" vi er veldig gode venner og jeg er forsåvidt trygg på henne, men jeg syns det ble dratt langt, da det varte hele kvelden til han skjønte jeg reagerte. vi har snakket om det. 

Nei, man gjør ikke slikt på tøys for å plage noen man er glad i. Hverken venner eller kjærester gjør slikt.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...