Gå til innhold

Å øke boliglånet med et relativt lite beløp, med betalingsanmerkning. Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er umulig å ta opp nytt lån med betalingsanmerkning. Pga uforutsette utgifter og liten buffer har jeg dessverre havnet bakpå økonomisk og pådratt meg betalingsanmerkning. Kjedelig siden beløpene er relativt små men likevel for store til at alt kan betjenes på en månedlig inntekt. Så jeg lurer på om det kan være mulig å låne rundt 30.000 ekstra på mitt eksisterende boliglån hos banken? Noen som vet om det kan gå? Jeg har aldri vært forsinket med noen avdrag på det lånet. Kan det telle positivt?

Anonymkode: a8255...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at det er umulig å ta opp nytt lån med betalingsanmerkning. Pga uforutsette utgifter og liten buffer har jeg dessverre havnet bakpå økonomisk og pådratt meg betalingsanmerkning. Kjedelig siden beløpene er relativt små men likevel for store til at alt kan betjenes på en månedlig inntekt. Så jeg lurer på om det kan være mulig å låne rundt 30.000 ekstra på mitt eksisterende boliglån hos banken? Noen som vet om det kan gå? Jeg har aldri vært forsinket med noen avdrag på det lånet. Kan det telle positivt?

Hvis du har en ålreit bank. Så kan de la deg låne om du forklarer dem problemet og de betaler inn anmerkningen.

Anonymkode: 7d414...b5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvis du har en ålreit bank. Så kan de la deg låne om du forklarer dem problemet og de betaler inn anmerkningen.

Anonymkode: 7d414...b5a

Takk for svar! Så da kan det være en liten sjanse altså. Da skal jeg ta mot til meg og kontakte dem og krysse fingrene.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...