Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 https://trd.by/underholdning/2021/09/10/Thomas-33-Folk-sier-de-har-kjempelyst-på-kjæreste-men-legger-ned-en-middels-innsats.-Kom-igjen-da-24556231.ece
GrønnNellik68 Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Ja sto ikke noe om hvor lang tid det tok der. Jeg gadd ikke høre. Men jeg har nå holdt på i 4 år uten hell på den fronten da. Jeg heller vel til at jeg burde heller finne meg en stabil fwb som man kan være ekslusiv med blir nesten det samme. Pluss at man kan dra litt kjekkere menn på den. he he he... men vi får se. 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2021 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): Ja sto ikke noe om hvor lang tid det tok der. Jeg gadd ikke høre. Men jeg har nå holdt på i 4 år uten hell på den fronten da. Jeg heller vel til at jeg burde heller finne meg en stabil fwb som man kan være ekslusiv med blir nesten det samme. Pluss at man kan dra litt kjekkere menn på den. he he he... men vi får se. Du bør høre denne fordi den tar opp et av de problemer jeg også tar opp, men blir slaktet her inne av kvinnegruppa. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Kan du ikke skrive heller enn å bare lime inn lenker? Anonymkode: b446b...46f 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan du ikke skrive heller enn å bare lime inn lenker? Anonymkode: b446b...46f Når det gjelder Hr A., så er det best at han linker. Samme hvor gode poeng han kommer med, så drukner de i at han må ta med et stikk til noen. Hver.bidige.gang. Medl av mannegruppa. Anonymkode: ad48a...fd9 18
Engel Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Det er en bra podcastepisode det der. Det krever innsats og kan ta tid å finne kjærligheten. Og man bør ta seg god tid også, hvis man ønsker å finne noe som faktisk vil vare. De snakker litt om hvor fantastisk vanskelig det faktisk er å finne kjærlighet. Den andre delen der handler om hvordan få et forhold til å vare også, noe jeg må innrømme at jeg først har fått øynene virkelig opp for etter samlivsbrudd. Noe lærer man kanskje litt for sent. For de som vil lære enda mer der kan feks Relasjonspoden også være et tips, der de tar for seg alle former for relasjoner og problemer med dette mellom mennesker. Eller lese noen av bøkene til Sissel Gran. Det er virkelig ikke dumt å legge inn litt innsats i både å lære seg selv å kjenne, og andre. Og få større forståelse for hvorfor man reagerer som man gjør på ting, og hvorfor man reagerer og tenker så ulikt. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): https://trd.by/underholdning/2021/09/10/Thomas-33-Folk-sier-de-har-kjempelyst-på-kjæreste-men-legger-ned-en-middels-innsats.-Kom-igjen-da-24556231.ece Morsomt hvordan en del mennesker legger ned minimalt med innsats med å finne en partner. Personen skal liksom godta hun/han som de er. Det er kravmentalitet. Personen bruker mer tid på å velge ut middag i butikken enn å finne seg en potensiell partner for livet. Personen svetter i en jobb 8 timer dagen, men ikke søren om en legger ned den samme innsatsen på noe som faktisk gjør en lykkelig. Da mener jeg en heller ikke kan kreve at innertieren står utenfor døra heller. Takk for meg. Anonymkode: 05e07...9a9 7
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ikke skrive heller enn å bare lime inn lenker? Anonymkode: b446b...46f https://trd.by/underholdning/2021/09/10/Thomas-33-Folk-sier-de-har-kjempelyst-på-kjæreste-men-legger-ned-en-middels-innsats.-Kom-igjen-da-24556231.ece Bedre nå?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Jeg tenker det hele starter med man selv. Føle trygghet og fred i eget skinn og være klar over hva man vil godta og ikke. Anonymkode: 44c16...526 5
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker det hele starter med man selv. Føle trygghet og fred i eget skinn og være klar over hva man vil godta og ikke. Anonymkode: 44c16...526 Ja, men hvorfor forventer man at partneren er den som skal jobbe hardt for dette når man selv er likegyldig? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Ja, men hvorfor forventer man at partneren er den som skal jobbe hardt for dette når man selv er likegyldig? Det hadde ikke vært ok for meg, jeg måtte UT av forhold (var uansett veldig dårlig) for å utvikle meg på det nivået, gjøre "jobben" med meg selv og endre holdninger og oppfatninger hos meg selv. Jeg måtte gjøre de tingene som singel. Nå som jeg har gjort det og endret det som var feil hos meg, blir jeg ikke tiltrukket av menn som er på det nivået jeg var tidligere, om du skjønner? Jeg møter og blir tiltrukket av menn som vet hva de ønsker, vi er ikke redde for å kommunisere, åpne og ærlige, osv. Anonymkode: 44c16...526 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Du bør høre denne fordi den tar opp et av de problemer jeg også tar opp, men blir slaktet her inne av kvinnegruppa. Hva er problemet du pleier å ta opp som blir slaktet? Jeg klarer ikke lese det ut ifra den teksten om podcasten. Anonymkode: 86ff2...f30 3
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er problemet du pleier å ta opp som blir slaktet? Jeg klarer ikke lese det ut ifra den teksten om podcasten. Anonymkode: 86ff2...f30 Jeg tar opp de problemene der den ene parten vil og gir masse, mens den andre er nesten likegyldig. Men anbefaler deg å høre den podkasten.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Jeg tar opp de problemene der den ene parten vil og gir masse, mens den andre er nesten likegyldig. Men anbefaler deg å høre den podkasten. Takk, skal gjøre det. Når du fremstiller det som du gjør nå, så er det vel en selvfølge? Begge må investere i et forhold for at det skal fungere. Har flere ganger selv vært den parten i forhold som har jobbet for at forholdet skal være bra, men det går liksom ikke når den andre ikke gidder. Anonymkode: 86ff2...f30 2
Engel Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk, skal gjøre det. Når du fremstiller det som du gjør nå, så er det vel en selvfølge? Begge må investere i et forhold for at det skal fungere. Har flere ganger selv vært den parten i forhold som har jobbet for at forholdet skal være bra, men det går liksom ikke når den andre ikke gidder. Anonymkode: 86ff2...f30 Dette er det nok veldig mange som har erfart. At man bare er en part som prøver. Dette viser jo tydelig at dette ikke er en selvfølge. Men jeg tror at de som er motparten, altså de som forventer at det bare skal ordne seg, ikke har fortstått dette, at man faktisk må investere, både i forkant av et forhold og i forholdet. Vi som nå har blitt mer besvisste kan i alle fall luke bort disse. Jeg gidder virkelig ikke bruke tid på menn der jeg merker denne holdningen. Og det er helt sikkert minst like mange kvinner som bare forventer at alt skal være strålende uten at de gjør noe for det. Og hvis det lugger det minste så går de videre til neste. 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #16 Skrevet 13. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk, skal gjøre det. Når du fremstiller det som du gjør nå, så er det vel en selvfølge? Begge må investere i et forhold for at det skal fungere. Har flere ganger selv vært den parten i forhold som har jobbet for at forholdet skal være bra, men det går liksom ikke når den andre ikke gidder. Anonymkode: 86ff2...f30 Litt rart er det da at den parten som er "likegyldig" er den som føler blir sittende igjen med svarteper når pluggen trekkes ut. Endret 13. september 2021 av Hr. Aktiv Tenker ikke på buttpluggen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Litt rart er det da at den parten som er "likegyldig" er den som føler blir sittende igjen med svarteper når pluggen trekkes ut. Fordi de mangler selvinnsikt. Anonymkode: 44c16...526 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden): Litt rart er det da at den parten som er "likegyldig" er den som føler blir sittende igjen med svarteper når pluggen trekkes ut. Ja, men er det så rart? Jeg var sammen med en mann som kom hjem fra jobb, satte seg i kjellerstua alene og gamet, og så kom og la seg da jeg hadde sovna. Jeg prøvde jo å oppfordre til et mer aktivt samliv, men det ble bare ignorert. Så jeg orket ikke dette i lengden. Han følte seg sikkert ikke høy i hatten da han måtte flytte ut av huset, men en normalt oppegående person ville vel ha skjønt hvorfor dette gikk som det gikk, underveis? Anonymkode: 86ff2...f30 4
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 Forfatter #19 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, men er det så rart? Jeg var sammen med en mann som kom hjem fra jobb, satte seg i kjellerstua alene og gamet, og så kom og la seg da jeg hadde sovna. Jeg prøvde jo å oppfordre til et mer aktivt samliv, men det ble bare ignorert. Så jeg orket ikke dette i lengden. Han følte seg sikkert ikke høy i hatten da han måtte flytte ut av huset, men en normalt oppegående person ville vel ha skjønt hvorfor dette gikk som det gikk, underveis? Anonymkode: 86ff2...f30 Skulle tro det, men ser jo stadig at så ikke skjer. Man må tåle at det stilles krav og da ikke bare til partner, men også seg selv. Et forhold er basert på respekt og samspill. Det er ikke noen konkurranse der den ene skal gå av med seieren.
Engel Skrevet 13. september 2021 #20 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, men er det så rart? Jeg var sammen med en mann som kom hjem fra jobb, satte seg i kjellerstua alene og gamet, og så kom og la seg da jeg hadde sovna. Jeg prøvde jo å oppfordre til et mer aktivt samliv, men det ble bare ignorert. Så jeg orket ikke dette i lengden. Han følte seg sikkert ikke høy i hatten da han måtte flytte ut av huset, men en normalt oppegående person ville vel ha skjønt hvorfor dette gikk som det gikk, underveis? Anonymkode: 86ff2...f30 Ikke ta som en selvfølge at andre forstår at du ønsker noe annet enn det de gjør! Man må være tydelig og fortelle hva man ønsker. Om de ikke forstår det da så er det en annen sak. Og at menn ikke forstår hinting og oppfordring er noe vi bør ha lært nå i 2021. Tydelig tale er det eneste som fungerer. Menn drimot kan komme langt med å bidra i husarbeidet og huske å spørre hvordan dagen til dama har vært, og hvordan hun virkelig har det. 😉 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå