Gjest gjesta Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Vi gifter oss islutten av april. Er det for tidlig å sende de ut i begynnelsen av januar?
tordivel Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Det kommer vel helt an på om dere har gjester som kommer langveisfra, om dere trenger tidlig svar for å kunne gjøre de siste forberedelsene (bestille antall kuverter til maten osv). Jeg vil sende ut innbydelsene i god tid. Er fortsatt lenge til mitt bryllup. Gifter meg april 2007 og tenkte å sende ut januar 2007. :icon_smile:
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 de fleste vet om når det er. de som ikke vet bor i samme by. er kanskje like greitt å sende ut i januar da, så jeg får tidlige svar ?
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Syns ikke det er for tidlig nei. Koselig med bryllupsinvitasjon i januar, da drukner det ihvertfall ikke bort i julekortene i desember
Fifi Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Vi gifter oss i mai. Planlegger å ha invitasjonene klare til juletider. Da leverer vi invitasjon direkte til dem vi møter i forbindelse med juleferien. Resten sender vi i post på nyttår. Lang reisevei for mange gjester gjør at det er greit å gi dem invitasjonen tidlig slik at de kan få rimelige billetter.
linky Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Synes absolutt ikke det er for tidlig å sende dem ut i januar. vi giftet oss i april måned og vi sendte dem ut tidligere enn januar...he he var tidlig ute vi
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 vi skal gifte oss i juli neste år og vi skal sende de ut i februar pga felles ferie,at folk ikke planlegger ferien da.
Gjest Markblomsten Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Vi gifter oss også i juli neste år, men har tenkt å lever ut invitasjoner i forbindelse med påskeferien. Blir kanskje litt i seneste laget det da??
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Vi sendte ut våre 14. februar og giftet oss 29.mai.
Søta Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 ikke for tidlig det nei - bedre med god tid enn med dårlig tid.. tøy skal finnes, reise muligens bestilles osv. Men del ut til alle samtidlig - ikke gi til noen å vent med resten -d ete r litt kjipt synes nå jeg da
tommeline Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Vi gifter oss også i juli neste år, men har tenkt å lever ut invitasjoner i forbindelse med påskeferien. Blir kanskje litt i seneste laget det da?? ← Siden dere skal gifte dere i juli som er fellesferie ville jeg kanskje sendt ut litt før. Det kommer jo også an på hvor flinke dere er til å melde muntlig til de dere kommer til å invitere.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 ainas.du kan sende de ut i påsken,men ville da sagt til gjestene at de må sitte av den datoen,jeg har sagt det til tanter og onkler så får de vite resten i inbydelsen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 Vi har lyst å sende ut 14. februar..
lille my Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 vi skall ikkje gifte oss før i august, og ej he lyst til å sende ut invitasjonane no allereide. llitt grett å få d ta skuldrane på en måte..... men ej fe golde mej i tøylane litt til...... :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Vi tjuvstarta litt med å sende ut slike Save the date-kort eit år før bryllupet, men eg kan nesten ikkje vente med å få ut invitasjonane heller!! Hehe... Har du fått deg bryllupsdagbok enno, lille my?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 Vi giftet oss i mars. Ga innbydelser til de nærmeste i julegave. De andre fikk den i begynnelsen på januar
lille my Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 har ikkje fått mej dagbok enda , da jeg ikke har peiling på korleis ej skall jere d..... kjempe stolt for at ej klarte å få til signaturen min aleine ej
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #18 Skrevet 30. september 2005 Flink du var å lage dagbok vennen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå