Gå til innhold

Kode i inngangsdør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som bor i blokk eller jobber i et bygg hvor det er vanlig å bruke en kode for å komme seg inn (i tillegg til porttelefon), hvor ofte er det vanlig å skifte kode i inngangsdøra?

Anonymkode: 5adb7...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I blokka har vi nøkler, skulle gjerne hatt kodelås men sånn er det. På jobb så har vi hatt adgangskort med egen personlig kode. 

• Liker 1
Skrevet

Her jeg bor er det kode til hver leilighet for å ringe på utenfra. Ellers nøkkel. Men har forstått det slik at det er en universal kode for å låse opp. Hvor ofte den byttes vet jeg ikke. Men kunne vært interessant å vite.

Anonymkode: faa77...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her jeg bor er det kode til hver leilighet for å ringe på utenfra. Ellers nøkkel. Men har forstått det slik at det er en universal kode for å låse opp. Hvor ofte den byttes vet jeg ikke. Men kunne vært interessant å vite.

Her har det aldri blitt byttet universalnøkkel, men skulle den forsvinne så må den byttes ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er slik hos oss også. Porttelefon til hver leilighet, men vi har også kode som alle kan bruke for å komme seg inn hovedinngangen. Jeg vet imidlertid at det er anbefalt å endre koden fra tid til annen, og er litt interessert i hvor ofte andre pleier å gjøre det. 

Skrevet

Høres utrygt ut. Her bruker vi app

Anonymkode: 6f607...a84

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er slik hos oss også. Porttelefon til hver leilighet, men vi har også kode som alle kan bruke for å komme seg inn hovedinngangen. Jeg vet imidlertid at det er anbefalt å endre koden fra tid til annen, og er litt interessert i hvor ofte andre pleier å gjøre det. 

Enig. Du kan sikkert ta kontakt med styret og høre om det er rutiner for dette? Om ikke, så må de innføre rutiner. Kommer til å ta kontakt med styret her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...