Gå til innhold

Gravid og veldig kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble gravid har jeg blitt så utrolig kåt nesten hele tiden, har vekkerklokken på 20 min tidligere for å rekke en kjapp en før jobb, blir også ofte veldig opphisset på jobb uten at det er noe som utløser det, og hender jeg ser meg nødt til å gjøre noe med det i pausen, blir så ekstremt kåt igjen når jeg ser mannen når vi kommer fra jobb, så blir det ofte en runde før middag og igjen når vi legger oss for kvelden. Har for all del likt sex tidligere, men har sjeldent orket det daglig, så det har blitt med fredagen om jeg ikke har vært for sliten. Syntes dette er litt i overkant 🙈 kanskje best å nyte det mens det varer, flere som opplever dette? Er i første trimester.

Anonymkode: 62e4d...108

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner og kroppslige endringer i graviditet er rare greier altså! For noen blir lysta nesten helt borte (enten hormonelt eller f.eks fordi de er i så dårlig form/kvalm/trett eller pga. smerter), andre får økt lyst. Det kan også endre seg underveis.

Jeg hadde lyst omtrent som før, kanskje litt mindre, i 1. og 2., men i 3. trimester ble jeg som du mye kåtere. Tror det kan ha med økt blodsirkulasjon og slikt i underlivet. Bare å nyte😊 Litt frustrerende når magen kommer i vegen og vondt bekken begrenser mulige stillinger. Heldig du er som har en mann som stiller opp❤

Anonymkode: 68c20...6d2

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært så kåt som da jeg var rundt 5-6 måneder på vei. Kunne ikke få nok, tror samboeren ble sliten… 

Anonymkode: 957c3...039

Skrevet

Nyt det du. Sex hver fredag, og hver søndag😉, kommer før du aner. 

Anonymkode: 08f18...4ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nyt det du. Sex hver fredag, og hver søndag😉, kommer før du aner. 

Anonymkode: 08f18...4ee

Sånn har vi hatt det i hvert fall de siste 5 årene etter 1 mann kom 🙈 så havner vel der igjen etterhvert 🙈

Anonymkode: 62e4d...108

Skrevet

Jeg er også superkåt som gravid her (2.trimester). Verst på formiddagene og da er jeg uten mannen. Har mye hjemmekontor, så onanerer minst to ganger i sofaen. Prøver å holde meg når jeg har kontordag, men i forrige uke måtte jeg ta en rask på toalettet 🙈 Litt kaldt og ubehagelig å sitteligge på toalettet, men blir liksom avhengig av å få den orgasmen. 

Anonymkode: 316e3...bdb

• Liker 2
Skrevet

Folk er forskjellige😃. Tror ikke vi hadde sex i det hele tatt igjennom noen av svangerskapene.. Var vel det siste vi tenkte på.

Skrevet

Jada. Leste et sted at det kunne hente sammen med at det er mer blod og litt hevelse der nede 😆 

Anonymkode: d6f18...e61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...