AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Del Skrevet 13. september 2021 Ser mange frisører som også reagerer på dette og mener det er rettferdig at det skal vær ulike priser pga lengde men .. Allikevel sitter jeg i frisørstolen og betaler over 700kr for å stusse håret da det ikke er noe som heter «stussing» i følge mange av de. Men ja, vask er jo inkludert men skulle ha vært at det er noe man selv kunne velge. Fikk høre at det har ingenting å si om de klipper 2 cm eller 20 da det tar like langt tid. Helt greit, er jo i grunn enig i den, men så kan ikke de samme frisørene fortelle at det skal vær ulike priser pga lengde? *har lest mange frisører mene dette* «Damer har jo så mye lengre hår og derfor tar vi ekstra betalt for det» klipper 2 cm av håret på 5-10 min. «Menn har mye kortere går og vi tar mindre betalt for det» Bruker 15-20 min på å klippe med både saks og maskin. Anonymkode: 61366...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 13. september 2021 #2 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Burde vært timespris. Men det ville nok gjort det alt for tydelig hvor latterlig dyrt det egentlig er å klippe seg. 700 kr for 10 minutter blir 4200 kr/t, eller "bare" 2100 kr/t om det tar 20 minutter. Endret 13. september 2021 av Traktor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Del Skrevet 13. september 2021 Er enig at det bør ha noe å si på hårlengde og hvor mye som skal av. Betaler en mann med halvlangt hår damepris? Og betaler damer med kort hår herrepris? Dette lurer jeg oppriktig på. Håper det er noen frisører her som kan svare. Anonymkode: e713b...89b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
splstud Skrevet 13. september 2021 #4 Del Skrevet 13. september 2021 Jeg ønsker kun å klippe håret rett av, jeg gjør dette selv hjemme nå, gidder ikke gå til en frisør som skal ha så mye betalt, for den lille jobben. Ikke vil jeg ha masse produkter i håret heller. Burde begynne med pris som står i stil til vanskelighetsgraden, vil tro det faktisk er vanskeligere å klippe gutter, enn den simple klippen jeg ønsker meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå