Gå til innhold

savner han.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så kjærlighetssorg at jeg tror jeg stryker med.. :tristbla:

Har virkelig fått smake min egen medisin..

Har vært sammen/veldig gode venner med en fyr i flere år.. Fram å tilbake hele tida, men han har alltid vært der på en måte..

HAn tok nok ting mer seriøst enn jeg trodde på den tida, å han var nok mer glad i meg enn jeg ante. Jeg var dum å naiv, og visste han var der, jeg visste han ville ha meg, han ble nesten som en slags reserveløsning.. Jæveli slemt av meg. Var ikke utro med noen om det virker sånn, men jeg misbrukte nok tilliten hans.. :tristbla:

Ved juletider hadde jeg imidlertid bestemt meg, det var faktisk gutten jeg ville ha.

Hadde vært slutt med oss en periode da, men så blussa det opp igjen.. var tilbake i samme tullet, jeg var usikker på hvordan jeg skulle takle det.. Så skjer det på en fest.. jeg går å leter etter han..der får jeg se han sammen med ei anna ei.. Jeg trodde jeg skulle knekke i to.. Han ensa meg ikke engang..

De neste gangene vi møttes ville han ikke ha noe med meg å gjøre, bare skvisa meg vekk.

Jeg rakk aldri få han til å forstå hvor høyt jeg faktisk elska han. Jeg hadde/har bestemt meg nå, det er mannen i mitt liv, jeg ville bare ikke forhaste meg.. :tristbla:

han er sammen med hun nye enda..

nekter å snakke med meg..

sier vi aldri har hatt noe.. enda så mange ganger han sa hvor høyt han elska meg.. å så mye vi har gjort sammen..

han hadde venta på meg lenge nok sier han.. nå er det for seint..

men samtidig sier han at han ikke vet hva fremtiden bringer.. (?)

Jeg savner han så sinnsykt...

måtte bare få det ut et sted

:cry: :murvegg: :cry: :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg, bortsett fra at jeg var slik som gutten din. Endelig fikk han jeg elsker øynene opp for meg, men da var det for sent. Nå er det han som lider, jeg må si at jeg syns det er helt ok. Man kan ikke leke med folk på den måten!

Men, jeg forstår at det er vondt for deg og hvem vet det kan hende han kommer tilbake til deg.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Akkurat det samme skjedde med meg, bortsett fra at jeg var slik som gutten din. Endelig fikk han jeg elsker øynene opp for meg, men da var det for sent. Nå er det han som lider, jeg må si at jeg syns det er helt ok. Man kan ikke leke med folk på den måten!

Jeg har det på samme måte som deg, gjest.. Eksen min var skikkelig jævlig mot meg, men nå er det han som lider fordi jeg kom meg videre og han vil ha meg tilbake..

Men jeg skjønner deg også, trådstarter.. Og jeg ble skikkelig trist når jeg leste dette merket jeg.. :klem: Det er ofte sånn at man ikke vet hva man har før man har mistet det.. :tristbla:

Skrevet
Jeg har det på samme måte som deg, gjest.. Eksen min var skikkelig jævlig mot meg, men nå er det han som lider fordi jeg kom meg videre og han vil ha meg tilbake..

Men, det er likevel ikke lett når ditt livs kjærlighet plutselig er tilgjengelig og du sitter med mann og barn..*sukk*.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Men, det er likevel ikke lett når ditt livs kjærlighet plutselig er tilgjengelig og du sitter med mann og barn..*sukk*.

:klem:

Skrevet

menge ganger vet man ikke hva man har før det er borte. Og først da gjør det vondt.

Skrevet

Som man reder, så ligger man...

Skrevet

Føler han ingenting for deg i dag så må du prøve å komme over det. Men vet du at han kansje føler for deg ennå så må du prøve alt hva du kan (uten å mase!) dersom det er han du mer enn noen annen vil ha. Det krever mot og tilgivelse fra dere begge og sikkert litt tid for å bygge det opp igjen, men dere kan klare det om dere vil :klem:

Skrevet (endret)

hallo, hvorfor giftet du deg hvis du ikke elsker han du er gift med?

Endret av evalda
Skrevet

Er det fordi du:

A) er dum

B) ikke kan lese

C) bare elsker å prate svada

du spør om noe slikt etter å ha lest (?) hva hun skriver?

Skrevet

Kjærlighetssorg er vondt! Men tror faktisk det er enda værre når det er en sånn situasjon som du er i... Det er din egen skyld at det ble slutt, men du angrer og innser først nå hva du hadde. Må være utrolig vondt! Tror nesten det er bedre å bli forlatt og ha d vondt, enn å ha det slik som du nå å vite at det er din egen skyld... Akkurat det var grunnen til at jeg ikek orket å slå opp med min kjæreste enda jeg ikke hadde så mye følelser for han.. var livredd for at jeg skulle angre og visste da at jeg ikke hadde klart å tilgi meg selv.. Men heldigvis slo jeg ikke opp, følelsene mine kom tilbake og idag har vi det helt topp.

Skrevet

kanskje vi skal møtast og grine ilag??

har so ufattelig kjærlighetssorg eg og.. blei dumpa av typen igår, som lyn fra klar himmel.. han vakje forelska lenger.. vi hadde liksom planlagt framtida vi da.. og no.. ja.. hmm.. ka no???

faen og altso....klare ikkje vere sint på han heller... :grine:

Skrevet
kanskje vi skal møtast og grine ilag??

har so ufattelig kjærlighetssorg eg og.. blei dumpa av typen igår, som lyn fra klar himmel.. han vakje forelska lenger.. vi hadde liksom planlagt framtida vi da.. og no.. ja.. hmm.. ka no???

faen og altso....klare ikkje vere sint på han heller...  :grine:

:cry:

:klem:

Skrevet

Fordi verden er ikke svart hvitt alltid. Jeg er fryktelig glad i mannen min og elsker han, jeg tok et valg for ca. 5 år siden og det var at jeg måtte tørre å bli kjent med andre og se om det kanskje fantes noen andre der ute for meg. Det kommer til et punkt hvor man ikke orker mer. Jeg tror at man kan elske mer enn 1 person i livet.

Ja, han jeg ga opp for 5 år siden er nok min store kjærlighet, men det betyr ikke at jeg elsker mannen min noe mindre, og jeg har absolutt ikke tenkt å gjøre noe med at han nå vil ha meg.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for alle gode svar, det er godt å høre flere har opplevd lignendes, og ikke minst få noen trøstendes ord.. :tristbla:

For å være ærlig så aner jeg snart ikke hva jeg skal gjøre.. Har ikke lyst til å forbli singel heller..

Har møtt en annen jeg kommer veldig godt overens med, men jeg klarer ikke utvikle det til noe mer enn vennskap.. Jeg klarer det bare ikke.. Han vet jeg er usikker, og forhaster seg ikke.. Redd jeg snart mister han å, redd jeg ikke klarer binde meg til noen, i visshet om at 'tenk om han ombestemmer seg'...

Det er da jeg lurer på hvis han nå skulle ombestemme seg, om han fortjener det.. Han har såra meg så mye.. å likevel er savnet så stort :tristbla:

Jeg vil bare ha eksen min tilbake..

Jeg må bare få han til å forstå at jeg virkelig mener det jeg sier..

Jeg må få han til å tro på meg.. vi må vel tilgi hverandre begge to, han har ikke gjort alt rett han heller.. :cry: :cry:

Ååååååååååååååååååååååååå noe så frustrerende............................... :murvegg::murvegg::grine::grine::grine::grine:

Skrevet

Det er ganske typisk å ville ha tilbake eksen for det er der man har mange minner og er en person man føler seg trygg på når man har kjent en person lenge. Men det er en grunn til at det blir slutt også. Hvorfor så redd for å prøve lykken med han du kommer så godt overens med? Forhaster han seg ikke kan vel det tyde på at han virkelig har lyst til å være sammen med deg. Mange andre hadde knapt giddet å vente noen uker før de droppet alt. Kansje han er verdt å prøve litt med? Eller så får du vel gå tilbake til eksen da.

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet

For å sette ting på spissen... prøv stadig nye, ut og inn av forhold gjerne ei bankers i bakhånd, 5 på nettet, to på gress og ei i senga....Etter en stund blir en vandt til at jenter kommer og går, ikke bare i senga:-)

Da blir ikke kjærlighetssorg mer en en flis i fingeren..

Selv lærte jeg det av ei jenta jeg var virkeligt glad i, det tok litt tid men nå kan jeg det, ren rutine, øvelse gjør mester, værre er det ikke:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...