AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Hva synes menigheten? Jeg traff kjæresten min i november og det var kjærlighet ved første blikk. Allerede i løpet av desember var vi klare på at det bare var oss to resten av livet:-) Vi er begge godt voksne. Hun var åpen om at hun i tidligere forhold har vært utro og at hun har hatt en fast elsker, en tidligere ex, imellom forhold. Når vi da i desember ble enige om at det er oss resten av livet, ble vi og enige om å glemme fortiden. Det som så er skjedd har satt griller i hodet mitt og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre:-( Etter en uke sammen hos henne i januar, tok jeg toget hjem til meg selv for å ha min sønn for helgen. I løpet av helgen ser jeg på Snap-Map at hun ikke er hjemme når hun sier hun er det, samt svarer utrolig fraværende når jeg spør hva hun har gjort. Slo meg egentlig til ro med dette da dette Snap-Map'et kan være ganske off av og til. Men, og nå kommer det vanskelige......., jeg tyvtittet på Messenger meldingene hennes, og der oppdaget jeg at mens jeg faktisk satt på toget så avtalte hun å møte denne tidligere elskeren for tur og besøk..... Tidligere har hun sagt at hun kun holdt kontakten med han pga. sex og ikke noe annet, noe som vel utelukker kaffe og kake? Hva gjør jeg, konfronterer henne og forteller at jeg snoket på telefonen hennes? Eller bare glemmer jeg dette? Setter pris på ærlige og saklige tilbakemeldinger Anonymkode: efeda...6a9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Desember er lenge siden.. Hvis hun ikke har pratet med ham siden den gang så tenker jeg at hva om hun møtte ham for å si det at nå var det slutt på sex mellom dem..? Anonymkode: 536ab...b3a 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Jeg syns for det første at det er litt sært at dere ble enige om at det var dere resten av livet, en måned etter første møte. Er dere forlovet da eller? Og jeg syns det er spesielt at dere hadde sånne utfordringer allerede to måneder inn i forholdet. Det mest spesielle er allikvel at du lurer på hva du skal gjøre ift det som skjedde for da snart et år siden nå. Eller sjekka du Messenger nesten et år senere? Jeg tror ikke det forholdet her blir godt over tid, det er jo allerede preget av både løgn og mistillit. Anonymkode: b87b0...b3a 8
Whistler Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Dette kommer du ikke til å glemme. Konfronter henne, kryp til korset og si det var et tillitsbrudd å se på telefonen hennes, men det må du gjøre for å komme videre. Spørsmålet etterpå er jo om du kommer til å tro på forklaringen hennes, eller om hun tenker at du er en dust og forlater deg uansett. 7
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva synes menigheten? Jeg traff kjæresten min i november og det var kjærlighet ved første blikk. Allerede i løpet av desember var vi klare på at det bare var oss to resten av livet:-) Vi er begge godt voksne. Hun var åpen om at hun i tidligere forhold har vært utro og at hun har hatt en fast elsker, en tidligere ex, imellom forhold. Når vi da i desember ble enige om at det er oss resten av livet, ble vi og enige om å glemme fortiden. Det som så er skjedd har satt griller i hodet mitt og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre:-( Etter en uke sammen hos henne i januar, tok jeg toget hjem til meg selv for å ha min sønn for helgen. I løpet av helgen ser jeg på Snap-Map at hun ikke er hjemme når hun sier hun er det, samt svarer utrolig fraværende når jeg spør hva hun har gjort. Slo meg egentlig til ro med dette da dette Snap-Map'et kan være ganske off av og til. Men, og nå kommer det vanskelige......., jeg tyvtittet på Messenger meldingene hennes, og der oppdaget jeg at mens jeg faktisk satt på toget så avtalte hun å møte denne tidligere elskeren for tur og besøk..... Tidligere har hun sagt at hun kun holdt kontakten med han pga. sex og ikke noe annet, noe som vel utelukker kaffe og kake? Hva gjør jeg, konfronterer henne og forteller at jeg snoket på telefonen hennes? Eller bare glemmer jeg dette? Setter pris på ærlige og saklige tilbakemeldinger Anonymkode: efeda...6a9 Vær ærlig og si som det er. Avslutt forholdet før hun klare å snurre deg enda mer rundt lillefingeren. For meg så er alle de store røde flaggene allerede oppe når du fortalte om historikken hennes. 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Så dette skjedde i desember og du tenker på det først nå? Anonymkode: 5a0b3...018 1
Villhund Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 (endret) . Endret 13. september 2021 av Villhund
Villhund Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 (endret) . Endret 13. september 2021 av Villhund
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Villhund skrev (4 minutter siden): Det var kun nå jeg snoket på telefonen hennes....:-( TS Fant du noen flere meldinger ETTER desember og hvordan har hun vært siden da? 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Villhund skrev (5 minutter siden): Det var kun nå jeg snoket på telefonen hennes....:-( TS Du sier jo at dere "i løpet av" desember avtalte at det var dere to. Så møtte hun elskeren før eller etter dere avtalte dette? Det er jo vesentlig - mens man dater og før man har avtalt at dette er noe annet enn dating og mulig uforpliktende sex så kan man gjøre som man vil. Regler gjelder først etter man har avtalt dem. Å si "du må kutte kontakten med" er ikke noe jeg anbefaler. Da har du to scenarioer: 1. hun er en oppegående voksen og dumper deg for kontrollerende adferd 2. hun godtar din kontrollerende adferd, og er dermed ikke en person det er konstruktivt å inngå forhold med. Så om du tenker at dere kun skal ha et forhold om hun følger dine instrukser for vennskap? Da kan du bare slå opp. Anonymkode: 12099...c67
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du sier jo at dere "i løpet av" desember avtalte at det var dere to. Så møtte hun elskeren før eller etter dere avtalte dette? Det er jo vesentlig - mens man dater og før man har avtalt at dette er noe annet enn dating og mulig uforpliktende sex så kan man gjøre som man vil. Regler gjelder først etter man har avtalt dem. Å si "du må kutte kontakten med" er ikke noe jeg anbefaler. Da har du to scenarioer: 1. hun er en oppegående voksen og dumper deg for kontrollerende adferd 2. hun godtar din kontrollerende adferd, og er dermed ikke en person det er konstruktivt å inngå forhold med. Så om du tenker at dere kun skal ha et forhold om hun følger dine instrukser for vennskap? Da kan du bare slå opp. Anonymkode: 12099...c67 Dette skjedde i januar, en mnd etter vi ble enige om at fortid er fortid Anonymkode: efeda...6a9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #13 Skrevet 13. september 2021 Er det noe som helst som tyder på at dette *ikke* var et møte for å avslutte? At hun møter ham og forteller i stedet for å dumpe ham på melding etter at relasjonen har vart så lenge, viser bare at hun respekterer mennesker og ikke bare stikker av fra vanskelige samtaler. Anonymkode: 98263...979 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Er det noe som helst som tyder på at dette *ikke* var et møte for å avslutte? At hun møter ham og forteller i stedet for å dumpe ham på melding etter at relasjonen har vart så lenge, viser bare at hun respekterer mennesker og ikke bare stikker av fra vanskelige samtaler. Anonymkode: 98263...979 Mulig dette var for å avslutte, eller for å få et siste ligg... Om det var for å avslutte kunne hun jo sagt det?.. TS Anonymkode: efeda...6a9
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig dette var for å avslutte, eller for å få et siste ligg... Om det var for å avslutte kunne hun jo sagt det?.. TS Anonymkode: efeda...6a9 Gjerne svar meg på dette⤵️ L'Eau D'Issey skrev (15 minutter siden): Fant du noen flere meldinger ETTER desember og hvordan har hun vært siden da? 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 2 minutter siden, L'Eau D'Issey said: Gjerne svar meg på dette⤵️ Etter dette har jeg ikke sett noen meldinger av den typen, bare høflige "vanlige meldinger" og hun har vært helt normal. Anonymkode: efeda...6a9
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter dette har jeg ikke sett noen meldinger av den typen, bare høflige "vanlige meldinger" og hun har vært helt normal. Anonymkode: efeda...6a9 Okay.. ville likevel ha fortalt henne om det ettersom det plager deg enda dagen i dag. Du skriver ikke om dette om det ikke hadde plaget deg lengre. 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Desember er lenge siden.. Hvis hun ikke har pratet med ham siden den gang så tenker jeg at hva om hun møtte ham for å si det at nå var det slutt på sex mellom dem..? Anonymkode: 536ab...b3a Trenger du å møte opp for å si at det er slutt når du har en ny partner? Er ikke forholdet mere dypere enn som så mener jeg at en telefonsamtale hadde holdt. Ikke hadde hun trengt å holde noe skjult heller. Nei hun har vært utro. Hun har vært utro før og med det brutt den barrieren som gjør det lettere å være utro igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #19 Skrevet 13. september 2021 Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden): Trenger du å møte opp for å si at det er slutt når du har en ny partner? Er ikke forholdet mere dypere enn som så mener jeg at en telefonsamtale hadde holdt. Ikke hadde hun trengt å holde noe skjult heller. Nei hun har vært utro. Hun har vært utro før og med det brutt den barrieren som gjør det lettere å være utro igjen. Hvis en respekterer den en har hatt noe med så ja, man møter personen. En trenger ikke oppføre seg som et rasshøl fordi en er blitt i lag med noen. TS, jeg tror du har driti deg ut med å snoke. Det har gjort deg usikker, og det vil mest sannsynlig være akkurat det som ødelegger forholdet. Jeg tror ikke hun har gjort noe galt. Hun holdt det nok bare for seg selv det at hun valgte å "slå opp" face to face med ham fordi hun ikke ville at du skulle bli usikker. For med alt dette sukkersøte bare oss to for alltid tyder på at det ville ha gjort nettopp det. Anonymkode: 536ab...b3a
Hr. Aktiv Skrevet 13. september 2021 #20 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis en respekterer den en har hatt noe med så ja, man møter personen. En trenger ikke oppføre seg som et rasshøl fordi en er blitt i lag med noen. TS, jeg tror du har driti deg ut med å snoke. Det har gjort deg usikker, og det vil mest sannsynlig være akkurat det som ødelegger forholdet. Jeg tror ikke hun har gjort noe galt. Hun holdt det nok bare for seg selv det at hun valgte å "slå opp" face to face med ham fordi hun ikke ville at du skulle bli usikker. For med alt dette sukkersøte bare oss to for alltid tyder på at det ville ha gjort nettopp det. Anonymkode: 536ab...b3a Hun har holdt ting skjult. Hvorfor holde ting skjult? Jo fordi du har svin på skogen. Ingen holder ting skjult bare for å holde ting skjult. Vi menn kan logisk tankegang vi også skjønner du. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå