Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid, 17 uker. Jobber i barnehage, har et barn fra før. Jeg har vært sliten en god periode nå, siden vi har vært gjennom flere ivf-forsøk før denne spiren endelig satt. Denne nedstemtheten har ikke helt sluppet taket, og i tillegg er jeg så sliten etter lange, fysisk krevende dager på jobb i barnehage. Jeg vil bare sove med en gang jeg kommer hjem, og jeg er like sliten etter helgen har vært. Føler meg sø mislykket som ikke klarer å stå på, slik som andre gravide. Klarte ikke å si noe til legen da han spurte om hvordan det gikk. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 7af88...670

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff du er ikke mislykket fordi din graviditet ikke er som andre sin! Det oppleves forskjellig  fra gang til gang og person til person. Jeg ville uten tvil prøvd å få en gradert sykemelding, sånn at di kan prioritere eldre barn fremfor jobb. Det var min plan hvis jeg ble like hinsides sliten i svangerskap nr to som jeg var med første. Ingen skam i det tenker jeg. Helse og familie er mye viktigere en jobben :) 

Også er det bare å håpe på at energien kommer tilbake snart!

Anonymkode: 5bc35...692

Skrevet

Kan love deg at du ikke er alene om å føle det sånn. Jeg er gravid med nr.2 nå, og det er uten tvil mye mer slitsomt å gå gravid denne gangen med en aktiv 3-åring å passe på. Hun er også litt i trassalderen og har hyppige oppvåkninger om natten der hun bare vil sove med mamma. Så jeg føler meg helt utslitt, i tillegg til bekkenlåsning og symfysesmerter.

Er sykmeldt og vil råde deg til å snakke med legen om det kan være en løsning for deg. Er det eneste som har hjulpet her. Å bite tennene sammen er ikke verdt det. Kan risikere du bare blir enda verre og så helt utslitt til fødsel.

Anonymkode: db81d...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...