AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Huff. Jeg har begynt i ny arbeid. 8 måneder siden fødsel og det er så flaut. Uniformene vi bruker strammer seg lett over magen. Og folk/ pasienter spør stadig om jeg er gravid. Jeg har ikke klart å gå ned i vekt enda og det er grusomt å måtte føle seg så stor. Jeg vurderer å slanke meg men har prøvd og spiser jo ikke mye mat osv. Er svært aktiv ,😭 Anonymkode: 8ad7b...de6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huff. Jeg har begynt i ny arbeid. 8 måneder siden fødsel og det er så flaut. Uniformene vi bruker strammer seg lett over magen. Og folk/ pasienter spør stadig om jeg er gravid. Jeg har ikke klart å gå ned i vekt enda og det er grusomt å måtte føle seg så stor. Jeg vurderer å slanke meg men har prøvd og spiser jo ikke mye mat osv. Er svært aktiv ,😭 Anonymkode: 8ad7b...de6 Har dere stramme uniformer i helsevesenet? 🤔 Det har jeg aldri opplevd. Jeg jobber som sykepleier og de hvite uniformene vi bruker strammer ikke. Anonymkode: d66cb...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har dere stramme uniformer i helsevesenet? 🤔 Det har jeg aldri opplevd. Jeg jobber som sykepleier og de hvite uniformene vi bruker strammer ikke. Anonymkode: d66cb...9ea Bruker ikke hvit uniform. De er sydd inn slik med mldje. Vanskelig å forklare. Mulig pga jobber privat? Anonymkode: 8ad7b...de6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Da ber du om å få en størrelse større uniform. Anonymkode: 44bbe...7ff 6
Gjest Tamsi Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Trøst deg med at dette er DØDSflaut for den som spør også. Trodde alle visste at dette spør man aldri om med mindre man er 200 prosent sikker.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har dere stramme uniformer i helsevesenet? 🤔 Det har jeg aldri opplevd. Jeg jobber som sykepleier og de hvite uniformene vi bruker strammer ikke. Anonymkode: d66cb...9ea Alltid fint å høre om andre som ikke har opplevd det samme problemet🙃 Hjelper nok på Anonymkode: 725cc...a8d 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Spør folk slik ennå? Jeg trodde det var noe folk var bevisst på nå. Jeg gratulerer ikke med graviditet før jeg hører annenhånds at hun er gravid, eller står der når vannet går. Trøst deg med at de nok blir flaue. Og be om en større uniform. Anonymkode: 1a7f0...4c2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Huff. Jeg har begynt i ny arbeid. 8 måneder siden fødsel og det er så flaut. Uniformene vi bruker strammer seg lett over magen. Og folk/ pasienter spør stadig om jeg er gravid. Jeg har ikke klart å gå ned i vekt enda og det er grusomt å måtte føle seg så stor. Jeg vurderer å slanke meg men har prøvd og spiser jo ikke mye mat osv. Er svært aktiv ,😭 Anonymkode: 8ad7b...de6 Utrolig hvor frekke folk kan være. Handler ikke om deg, men om manglende folkeskikk. Trodde alle visste at man ikke spurte om dette. Helt normalt at det tar tid å gå ned i vekt etter fødsel. De vet jo ikke at du har født. Og burde passe sine egne saker spør du meg. Men tross alt bedre å ha en liten kul på magen, enn et hull i hjernen🙃 Anonymkode: 725cc...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Svar: «nei». Så ser du bare på dem uten å unnskylde deg for noe som helst. Så ror de seg vekk, og du sier «javel». Jeg blir ofte spurt, og det ER så nedverdigende. Spesielt siden vi prøve lenge uten å lykkes. Var helt grusomt. Anonymkode: 25586...e12
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 De som spør kan være demente eller lignende, siden hun jobber i helsevesenet. De har i så fall ikke hemninger. Jeg ville spurt om en større størrelse, så uniformen sitter litt mer løst. Du trenger jo ikke å bruke den minste størrelsen du klarer å komme inn i, det er viktigere at den sitter flatterende på. Anonymkode: 2deab...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå