AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Vi var et par for 11 år siden, da vi var i starten av 20-åra. Vi hadde det fint, vi var veldig like på mye og hadde det nok mer gøy sammen enn hva jeg har hatt det med noen andre i senere tid, men jeg var ikke klar for noe seriøst og han var nok mer klar for giftemål og full pakke. Det ble slutt og jeg tenkte ikke så mye på han i årene som gikk. Noen år senere begynner han å sende meg meldinger på facebook messenger, jeg svarer som regel bare ok eller noe annet kort. Han sender meg sporadiske meldinger flere ganger i året, og for noen måneder siden så fikk jeg plutselig lyst til å svare litt mer, bare for å se hva han egentlig vil med meg. Jeg vet at han er gift og muligens har barn. Det ender med at vi snakker en del sammen ukene som kommer, vi adder hverandre på snap, mimrer om det som var.. Jeg innser plutselig at vi hadde det mye mer gøy enn hva jeg husket. På snap så ser jeg at han bor alene, sånn typisk ungkarsbolig og han snakker som om han er separert. Jeg tror jeg kjenner han, så tanken på at han skulle være utro streifer meg ikke. Han sier han har følt seg halv siden dagen jeg dro, jeg er den ene han aldri klarte å glemme, jeg var hans alt - soulmate som han så fint sa det. Han sender meg massevis av meldinger med kjærlighetserklæringer og jeg lar meg smelte av alt det fine. Han nevner at han kunne tenke seg å besøke meg, men det ble ikke et tema da vi bor veldig langt unna hverandre (100 mil). En dag da jeg snakker i telefonen med ei venninne så ringer det på døra mi, jeg stivnet helt og tenkte på han med en gang av en merkelig grunn. Jeg åpner døra, og der står han! 11 år siden sist og vi ender opp med en skikkelig lang bamseklem. Vi endte opp med å ha en helg jeg sent vil glemme, det var som en drøm jeg ønsket aldri ville ta slutt. Så kommer sannheten.. Han står og skjelver, svetter og tårene kommer.. Jeg lurer på hva som skjer, han er i ferd med å gå i oppløsning på kjøkkengulvet mitt. Han sier han er redd for å miste meg om han forteller sannheten. Da skjønte jeg det, han er fortsatt gift og han har tenkt å være gift, for barna som han selv påstod. De lever delvis adskilt sier han, hvert sitt soverom. Jeg kjente jeg ble kvalm, jeg hadde aldri trodd det om han. De er gift og det han gjorde med meg er utroskap. Jeg spurte om kona visste at han var hos meg, men da svarte han at han hadde fortalt ho om meg, men bare at vi er venner. Han drar til slutt hjem til kona, etter å ha dratt spøken om jeg vil bli med han hjem, så han kan presentere meg som den nye barnevakta!!!. Senere sender han melding til meg om at jeg er den eneste han virkelig har elsket. Jeg ble forbanna, kjefta på han og har nå blokkert han fra alt jeg kan komme på. Hvorfor gjorde han det mot meg? Hva er det som surrer oppi hodet hans? Kjøre 100 mil? Jeg skjønner virkelig ikke hva han tenkte på og jeg er skikkelig trist over det hele, jeg endte opp med å få følelser for han igjen, følelser som hadde vært helt borte i 11 år... Anonymkode: 4844a...fbf
Jullen Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Huff😣 Lesningen startet med noe jeg trodde skulle bygge seg opp til en skjønn kjærlighetshistorie og kjente det gikk et søkk i meg ved totalomvendingen. Slik der sikkert gjorde for deg også x10 😔 Kan ikke annet enn å sende deg min medfølelse. Ikke rart man mister troen på kjærligheten😔 En ting er sikkert, du gjorde absolutt det rette her ved å blokkere ham totalt. Stolt av deg❤️ 6
Gjest Alterego666 Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Jeg har nesten vært ham i HI. Jeg var så nær at fingeren var ti centimeter fra ringeklokka. I et klart og fornuftig øyeblikk besluttet jeg å reise hjem og rydde opp i relasjonene der før jeg gjorde noe overilt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Alterego666 skrev (På 13.9.2021 den 7.23): Jeg har nesten vært ham i HI. Jeg var så nær at fingeren var ti centimeter fra ringeklokka. I et klart og fornuftig øyeblikk besluttet jeg å reise hjem og rydde opp i relasjonene der før jeg gjorde noe overilt. Så godt å høre at du lot fornuften seire, skulle så gjerne ønske min eks tok det samme valget. Jeg føler meg fortsatt helt ødelagt etter hendelsen og jeg sliter på jobb om dagen. Det hjelper på å høre at det fortsatt finnes menn med fornuft der ute, selv om fristelsen er stor. Anonymkode: 4844a...fbf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Jullen skrev (På 13.9.2021 den 3.15): Huff😣 Lesningen startet med noe jeg trodde skulle bygge seg opp til en skjønn kjærlighetshistorie og kjente det gikk et søkk i meg ved totalomvendingen. Slik der sikkert gjorde for deg også x10 😔 Kan ikke annet enn å sende deg min medfølelse. Ikke rart man mister troen på kjærligheten😔 En ting er sikkert, du gjorde absolutt det rette her ved å blokkere ham totalt. Stolt av deg❤️ Ja jeg skulle så ønske at det endte annerledes, vet ikke egentlig om han har noen anger eller om han i det heletatt skjønte at det var galt. Skulle bare ønske jeg klarte å glemme det hele! Anonymkode: 4844a...fbf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Bare det å få seg til å spøke med at han skulle tatt deg med hjem og presentert deg som den nye barnevakta, gir meg negative vibber om den fyren. Det er noe veldig stakkarslig og feigt ved dem som holder på slik når de er gift og har barn. Det spiller ingen rolle hva som er motivet, han kjeder seg vel i ekteskapet. Kona ville nok gitt deg en helt annen versjon, mens han prøver å få deg til å synes synd på ham. Noe så lite mandig. Jeg ville ikke stolt på ett ord som kommer fra munnen til den typen, han er kun ute etter å få seg en elskerinne som godtar at han er gift. Han sier rett ut at han har tenkt å fortsette å være gift. De har også barn sammen. Det han burde konsentrere seg om er å rydde opp i samlivet mellom ham og kona. Ikke å rote rundt med andre. Anonymkode: b82d4...c02 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 For en egoistisk fjott! Klassisk løgn om at "vi sliter og sover på separate soverom"🙄 Har du vurdert å fortelle kona sannheten? Da slipper du mest sannsynlig flere varme følelser fra hans side. Anonymkode: dde97...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Slett og blokker. Tror menn egentlig ikke kommer over ekser. De lever så i fortiden selv med ny dame. Hører ofte de tar kontakt senere med ekser de har dumpet, eller blitt dumpet av. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 92531...7db 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For en egoistisk fjott! Klassisk løgn om at "vi sliter og sover på separate soverom"🙄 Har du vurdert å fortelle kona sannheten? Da slipper du mest sannsynlig flere varme følelser fra hans side. Anonymkode: dde97...1dc Det er bare å fortelle kona sannheten. Er bare det at det forandrer ingenting. De får bare et lite helvete der og da, og kona lever utrygt resten livet…🙄 skillsmisse blir det ihvertfall IKKE Anonymkode: ed673...2e2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slett og blokker. Tror menn egentlig ikke kommer over ekser. De lever så i fortiden selv med ny dame. Hører ofte de tar kontakt senere med ekser de har dumpet, eller blitt dumpet av. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 92531...7db Ja det lurer jeg også på, hvorfor er det slik? Har selv blitt kontaktet av flere ekser opp igjennom som er i forhold og påstår de aldri klarte å glemme meg og bla bla. Anonymkode: 4844a...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare det å få seg til å spøke med at han skulle tatt deg med hjem og presentert deg som den nye barnevakta, gir meg negative vibber om den fyren. Det er noe veldig stakkarslig og feigt ved dem som holder på slik når de er gift og har barn. Det spiller ingen rolle hva som er motivet, han kjeder seg vel i ekteskapet. Kona ville nok gitt deg en helt annen versjon, mens han prøver å få deg til å synes synd på ham. Noe så lite mandig. Jeg ville ikke stolt på ett ord som kommer fra munnen til den typen, han er kun ute etter å få seg en elskerinne som godtar at han er gift. Han sier rett ut at han har tenkt å fortsette å være gift. De har også barn sammen. Det han burde konsentrere seg om er å rydde opp i samlivet mellom ham og kona. Ikke å rote rundt med andre. Anonymkode: b82d4...c02 Du har helt rett, for han sa det før han dro at han savnet at kona "så" han og at jeg hadde "reddet" ekteskapet dems som han så fint sa det! En ting er alle meldingene han har skrevet de siste 5-6 åra, men det at han faktisk kom på døra mi, 50 mil unna der han bor for å si noe sånt.. Jeg skjønner ikke hva som er galt i toppen på enkelte. Men det er min egen feil, jeg skulle aldri svart på de meldingene etter så mange år, jeg lot nysgjerrigheten ta over et svakt øyeblikk. Jeg får dårlig samvittighet ovenfor kona hans. Anonymkode: 4844a...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Kanskje du kunne kontaktet kona hans? Han virker jo som en forferdelig fyr.. Anonymkode: b9bed...037
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror menn egentlig ikke kommer over ekser. De lever så i fortiden selv med ny dame. Hører ofte de tar kontakt senere med ekser de har dumpet, eller blitt dumpet av. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 92531...7db Egoet tåler ikke at eksen går videre. Anonymkode: 9e75d...3a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå