AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Dette er i samme firma, men en annen avdeling. Han er også mye ute å reiser og er aldri der utenom at det er samme kontorlokaler. Jeg har utsatt min utdannelse pga barn og at han har prøvd seg i å starte egen bedrift, som har medført at jeg har «ofret» mye. Jobben jeg har nå er turnus og familie livet går ikke rundt pga hans reising. Der jeg har fått mulighet nå er 7-15 og mye mer gunstig ift barna! Gubben er ikke villig til å la meg få denne muligheten. Er det riktig at jeg skal la denne sjansen gå fra meg pga han?? Rådvill og fortvilet! Ønsker gjerne råd til hvordan jeg best mulig kan forholde meg til dette. Anonymkode: 0d8f3...383
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Han kan da ikke nekte deg noe som helst? Og akkurat det hadde jeg gitt ham beskjed om. Anonymkode: 306fa...23d 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Hvorfor setter han seg på bakbeina? Om det er fordi det er i samme firma, så kan han ta seg en bolle. Jeg jobbet i samme firma som min mann i flere år, og det var ikke noe problem. Anonymkode: 85390...78e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Hvorfor i alle dager vil han nekte deg dette? Anonymkode: e8687...308 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor setter han seg på bakbeina? Om det er fordi det er i samme firma, så kan han ta seg en bolle. Jeg jobbet i samme firma som min mann i flere år, og det var ikke noe problem. Anonymkode: 85390...78e Det lurer jeg også på. Han kommer med mye tullete unnskyldninger som ikke henger på greip f.eks «tenk om du forsover deg, da får jeg pes for det». Da jeg var på intervju var jeg ærlig om relasjonene og dette har ikke stoppet dem i å kalle meg inn igjen. Jeg ble valgt ut som en av to av 30 stk som var på intervju. ts Anonymkode: 0d8f3...383
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Jeg forstår ham faktisk. Jeg ville heller ikke ønsket å ha mannen min på min jobb. Ikke fordi det er noe han ikke skal se/vite om, men det er noe med å holde privatliv og jobben separat. Man tar da med seg privatlivet tettere på jobb/kollegaer enn man kanskje ønsker. Og man mister det stedet man har «for seg selv» uten kone og barn. I tillegg er man jo gjerne forskjellige versjoner av seg selv i forskjellige settinger og med forskjellige mennesker. Det kan bli en litt ubehaglig klinsj. Er det ikke noen andre tilsvarende bedrifter hvor du kan søke lærlingplass? Anonymkode: b3257...55b 2
Fru Uperfekt Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er i samme firma, men en annen avdeling. Han er også mye ute å reiser og er aldri der utenom at det er samme kontorlokaler. Jeg har utsatt min utdannelse pga barn og at han har prøvd seg i å starte egen bedrift, som har medført at jeg har «ofret» mye. Jobben jeg har nå er turnus og familie livet går ikke rundt pga hans reising. Der jeg har fått mulighet nå er 7-15 og mye mer gunstig ift barna! Gubben er ikke villig til å la meg få denne muligheten. Er det riktig at jeg skal la denne sjansen gå fra meg pga han?? Rådvill og fortvilet! Ønsker gjerne råd til hvordan jeg best mulig kan forholde meg til dette. Anonymkode: 0d8f3...383 U go girl Din mann får ta seg en bolle, evt skifte jobb om han ikke liker det 1
Frk Midnattsol Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Tenker at her er din mulighet til å få en utdanning viktigere enn din mann idèer. Hvis noe skulle skje med han, vil det at du har en utdanning være utrolig viktig ift det å kunne ta vare på deres familie i en vanskelig periode. Du vil også kunne bedre forsørge dine barn hvis noe skulle skje. Her er din selvstendighet, og fremtidig stabilitet absolutt det viktigste. Dessuten er jo en lærlingtid begrenset, så det tenker jeg at han får holde ut. At han er redd for at du skal forsove deg, var nå et veldig merkelig argument, spør du meg.... 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg forstår ham faktisk. Jeg ville heller ikke ønsket å ha mannen min på min jobb. Ikke fordi det er noe han ikke skal se/vite om, men det er noe med å holde privatliv og jobben separat. Man tar da med seg privatlivet tettere på jobb/kollegaer enn man kanskje ønsker. Og man mister det stedet man har «for seg selv» uten kone og barn. I tillegg er man jo gjerne forskjellige versjoner av seg selv i forskjellige settinger og med forskjellige mennesker. Det kan bli en litt ubehaglig klinsj. Er det ikke noen andre tilsvarende bedrifter hvor du kan søke lærlingplass? Anonymkode: b3257...55b Jeg hadde nok muligens hatt mer forståelse for han om det var snakk om at vi så hverandre hver dag på jobb. Men her er det snakk om at det ikke er sikkert vi ser hverandre i det hele tatt. Forskjellige sjefer å forholde oss til er det også. ts Anonymkode: 0d8f3...383 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Om det er et problem for han så får han bytte jobb og holde seg hjemme så kabalen med barna går opp. Det der er jo bare barnslig. Sikker på at han ikke skjuler noe? Anonymkode: a9093...433 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om det er et problem for han så får han bytte jobb og holde seg hjemme så kabalen med barna går opp. Det der er jo bare barnslig. Sikker på at han ikke skjuler noe? Anonymkode: a9093...433 Nei, det er jeg ikke sikker på…. ts Anonymkode: 0d8f3...383
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Klarer han å komme opp med en bedre løsning? Anonymkode: 78d4a...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå