Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg er ufrivllig gravid, og har time til abort i morgen. Har vært helt emosjonelt vrak i hele dag, men føler ikke samboer helt forstår hvordan jeg har det? Nå er han visst på pub med venner, og gadd ikke si ifra til meg om det før jeg merket at han ikke kom hjem i normal tid. Er dette normalt? Hadde det vært meg hadde jeg sørget for å være hjemme og til disp for å støtte kjæresten min gjennom en tøff dag. Har gått gravid mot min vilje i flere uker nå, og er helt utmattet. Ps. ingen diskusjoner rundt valget mitt/vårt takk!

Anonymkode: 6fbe1...fc1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans måte å takle det på kanskje? I mine øyne utrolig umodent og egoistisk. Det er du som har det verst her og han burde virkelig «gro seg en vagina» og støtte dama si og være der for henne. 

Anonymkode: a76ea...7a2

• Liker 26
Skrevet

Her har dere snakka forbi hverandre, med mindre du eksplisitt sa fra at du ønsker hans støtte kvelden før. 

Skal han bli med deg på timen? 

Anonymkode: d94cd...061

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her har dere snakka forbi hverandre, med mindre du eksplisitt sa fra at du ønsker hans støtte kvelden før. 

Skal han bli med deg på timen? 

ja mulig det, men synes nesten det sier seg selv. Ligget og gråt store deler av dagen og gitt klart uttrykk for at nå er det vanskelig

• Liker 7
Skrevet

Spør han hvorfor han ikke er der for deg, etter å ha deltatt i at dere har havnet i denne situasjonen. 

Jeg forstår godt at du føler deg litt sviktet og alene. Dårlig valg av han, selv om han kanskje er ung og ikke skjønner alvoret du føler på. 

• Liker 8
Skrevet

Menn er ikke tankelesere, de må ha ting i klartekst! Så du burde jo virkelig sende han en sms og be han om å komme hjem fordi du trenger ham!

Anonymkode: 3f752...ed3

• Liker 14
Skrevet

Han ser nok ikke problemet. Du får si fra at du ønsker ham hjemme for å holde deg i handa.

• Liker 5
Skrevet

Jeg antar at det er HAN som har gjort deg gravid?
Uansett, så ville enhver omsorgsfull kjæreste tatt det som en SELVFØLGE at du trengte støtte nå istedet for å etterlate deg alene mens han dro på pub! 😡😡😡

Anonymkode: 87bd3...d64

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. 

Anonymkode: 10ffd...c45

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ja mulig det, men synes nesten det sier seg selv. Ligget og gråt store deler av dagen og gitt klart uttrykk for at nå er det vanskelig

Kanskje han vil gå i fra deg?

Anonymkode: 10ffd...c45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hans måte å takle det på kanskje? I mine øyne utrolig umodent og egoistisk. Det er du som har det verst her og han burde virkelig «gro seg en vagina» og støtte dama si og være der for henne. 

Anonymkode: a76ea...7a2

Slik jeg leser det er det trådstarter som skal ta abort og ikke han? Ja? Men du tenker at det er så belastende for han, at han må stikke på pub med venner for å drikke ut de vonde følelsene sine, er jo tross alt for han det er ille? Not. 

Dårlig mannfolk du har funnet deg, trådstarter. Det er bra du velger å ta abort. Kvitt deg med mannen i samme slengen. Usympatiske brødhoder kan finne hverandre, du trenger ikke samle på han. 

Anonymkode: 96f68...ac8

• Liker 5
Skrevet

Dere er tydeligvis like umodne begge to. For ja, man er ikke mye moden når man i 2021 ikke klarer å unngå en uønsket graviditet. 

Anonymkode: 9993e...ba0

• Liker 6
Skrevet

Han skjønner nok ikke at det er så belastende for deg. Det er jo du som kjenner graviditeten på kroppen, for han er det antakeligvis ganske fjernt.

Anonymkode: 489da...0c3

• Liker 3
Skrevet

Pub kveld dagen før samboeren din skal ta abort.. hva slags umoden og dum guttunge har du funnet deg? 

Anonymkode: b9f2c...505

• Liker 5
Skrevet

Har du fortalt han at du behøver hand støtte? At du synes dette er vanskelig? 
Du kan ikke regne med at «det sier seg selv». Folk takler sånt veldig forskjellig. Hvis han selv ikke synes dette er noe vanskelig, og du ikke har fortalt hva du føler og hva du trenger, så er det ikke sikkert det har falt ham inn at dette kan være tøft for deg.

Hvis du har fortalt ham det tydelig (i klartekst, ikke hinting som du mener at han burde skjønne) så enten driter han i følelsene dine, eller er en umoden fyr som ikke vet hva han skal gjøre for å støtte deg og derfor synes det er lettere å «rømme».

Evt. Synes han det er vanskelig selv og dette er hans måte å distansere seg. 

Uansett - svaret er SNAKK MED HAM!  Fortell ham hva du føler og vva du trenger, og lytt åpent til hva han føler og hva han trenger.

Anonymkode: e1190...af7

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du fortalt han at du behøver hand støtte? At du synes dette er vanskelig? 
Du kan ikke regne med at «det sier seg selv». Folk takler sånt veldig forskjellig. Hvis han selv ikke synes dette er noe vanskelig, og du ikke har fortalt hva du føler og hva du trenger, så er det ikke sikkert det har falt ham inn at dette kan være tøft for deg.

Hvis du har fortalt ham det tydelig (i klartekst, ikke hinting som du mener at han burde skjønne) så enten driter han i følelsene dine, eller er en umoden fyr som ikke vet hva han skal gjøre for å støtte deg og derfor synes det er lettere å «rømme».

Evt. Synes han det er vanskelig selv og dette er hans måte å distansere seg. 

Uansett - svaret er SNAKK MED HAM!  Fortell ham hva du føler og vva du trenger, og lytt åpent til hva han føler og hva han trenger.

Anonymkode: e1190...af7

Om en mann ikke skjønner at abort kan være vanskelig selv om man ikke ønsker å bli forelder, så sier det mye om menn sin empati. Kan menn i det hele tatt føle empati? 

Anonymkode: 96f68...ac8

• Liker 5
Skrevet

Haha herregud... ts sier hun har grått store deler av dagen og fortalt ham at det er vanskelig.

Hva slags barnehage nivå skal en legge seg på her for å forklare ham at pub kveld er dumt nå? 3 år? 5 år? 

Duuuu du kan ikke leke med vennene i sandkassen nå, du har gjort trine gravid og det kan være veldig vanskelig for henne å gå gjennom en abort, så nå må du være snill med trine og støtte henne gjennom det når hun gråter, det er viktig å være på lag. 

Anonymkode: b9f2c...505

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dere er tydeligvis like umodne begge to. For ja, man er ikke mye moden når man i 2021 ikke klarer å unngå en uønsket graviditet. 

100% enig i dette😄

Anonymkode: 2cffd...207

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Prevensjon er max 99 % sikkert. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

:sprettoy:

Det holder å være dårlig i magen én eneste kveld så funker ikke p-pillene, eller at én eneste kondom sprekker. Det finnes en tråd her inne om en dame med spiral som ble gravid med sin steriliserte mann. Ikke sikkert graviditeten var så uønsket heller siden TS er lei seg.

Dra tilbake til Texas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...