AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Vi har prøvd det meste, men kanskje det finnes noen der ute med gode tips. Vi kjøpte nylig en klokke med lys i for dag/natt. Forklarte at han skulle sove hele natten i sin seng og når det ble dag kunne han komme inn til oss. Det fungerte en natt😬 vi har egen seng som han kan legge seg i på vårt rom, men det gjør han ikke. Han kommer også helt lydløst inn og legger seg med oss, så mange ganger oppdager jeg han ikke før han har logget en stund hos en stund. Han har tidligere vært flink og sovet nettene i egen seng, men så kom lillesøster for ett år siden og det påvirket søvnen hans slik at han måtte sove nært oss. Vi fikk så en god periode hvor han sov natta alene, men så lot besteforeldrene han sove på samme rom som de i sommerferien. Etter det har løpet vært kjørt. Kjenner at det blir dårlig søvn med 4 stk i samme seng😑 i tillegg er jeg gravid og har behov for å sove litt godt om nettene. Tips tas imot med stor takk❤️ Anonymkode: a0c07...bf8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Min har alltid sovet på eget rom, men det har vært tøffe perioder og da har det hjulpet å låne dyna og puta mi. Anonymkode: 94bd0...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå