AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Hvor mange dates pleier du ha før du bestemmer deg for å satse eller ikke på personen for et mer seriøst forhold? Anonymkode: 7cf9c...19b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 0. Bare liker noen med engang eller ikke. Har aldri vært gjensidig da. Anonymkode: 1c434...d46
GrønnNellik68 Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 2,5 år siden jeg møtte noen jeg likte med en gang men ikke gjensidig. Etter det ingen. I år ingen dates. Så er ikke bortskjemt med dates 😂
wandagirl Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Stort sett etter andre date. Får enten bekreftet god kjemi, eller ser nye mindre attraktive sider.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Tja si det. Tar det som det kommer. Anonymkode: 592bf...29d
Engel Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Etter 4-5 dater så vet jeg gjerne om dette er noe jeg ønsker å utforske videre, om det er en person jeg virkelig ønsker å bli kjent med, som jeg har tro på kan bli noe varig. Og om vi fortsatt dater etter 3-4 mnd så er jeg der at jeg vil jobbe for å få det til å fungere, dvs da stikker jeg ikke ved første tegn på ulikheter/utfordringer, men jobber med å løse det. Så det er vel da jeg virkelig satser.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Nå har ikke datet så mange akkurat, men jeg får kjapt en magefølelse på om dette er en god match eller ikke. Med eksen min var jeg betatt en stund før vi ble skikkelig kjent, og vi datet egentlig aldri. Vi gikk fra å være bekjente, til å være venner og så bli kjærester. Det forholdet varte i 15 år og resulterte i to barn. Da jeg så ble singel igjen, var jeg noen måneder på datingapp. Totalt møtte jeg seks stykker. Fire stk møtte jeg kun en gang, for kjemien stemte ikke for min del, så jeg takket nei til å treffes igjen. En mann var jeg på fem dater med, for han var helt perfekt på papiret, så jeg ville vente og se om følelsene kom. Det gjorde de ikke, så jeg avsluttet relasjonen. Den siste jeg møtte falt jeg pladask for og følte meg egentlig ganske sikker allerede etter andre daten. Et drøyt halvår senere har vi det fortsatt helt fantastisk sammen og elsker hverandre 😊 Anonymkode: 182fa...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå