Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen ble forløst med keisersnitt for en uke siden, og de siste par dagene har det vært vondt å gå på do. Det svir når jeg tisser, og jeg får stikkende smerter i magen og bakover mot korsryggen ved bæsjing. Er det noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 17b61...4d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd annet enn litt treg mage etter mitt planlagte snitt. Kanskje mer vanlig med smerter og plager dersom man har hatt hastesnitt? Ville uansett kontaktet sykehuset angående dette, så får du sikkert komme inn til en sjekk.

Anonymkode: a54c9...db7

Skrevet

Det er fra kateteret. Vil være sånn en liten stund til, men går over av seg selv

Anonymkode: b9de6...dd5

Skrevet

Jeg fikk urinveisinfeksjon av kateteret, og symptomene du beskriver likner veldig. At du får smerter mot korsryggen er ikke et bra signal, da burde du komme deg til legen så fort som mulig i tilfelle nyrebekkenbetennelse. Jeg har hatt det også, og anbefaler det ikke. Ta en sjekk! :)

Anonymkode: f7379...de1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde akutt keisersnitt og hadde vondt i hele underliv, mage og ribbein i flere uker etterpå.

Anonymkode: 6fddc...ec6

Skrevet

Hadde akutt keisersnitt, men opplevde ingen smerte med verken tissing eller bæsjing. Var ganske treg i magen, men det løsnet fort etter at jeg spiste en haug med svisker😅

Anonymkode: 02261...842

Skrevet

Ta kontakt med helsepersonell når du opplever slik, ikke stol på at «jeg hadde det helt likt» er det samme som du har. 

Anonymkode: cdd79...172

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 23.27):

Jeg fikk urinveisinfeksjon av kateteret, og symptomene du beskriver likner veldig. At du får smerter mot korsryggen er ikke et bra signal, da burde du komme deg til legen så fort som mulig i tilfelle nyrebekkenbetennelse. Jeg har hatt det også, og anbefaler det ikke. Ta en sjekk! :)

Anonymkode: f7379...de1

Jepp, fikk også heftig UVI etter kateterisering😅

Anonymkode: e1592...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...