AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Er så forelska. Fortelle det til han, eller la være? Tror ikke han er interessert i meg. Anonymkode: 16b67...b6b
Realverdien Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Det er naturlig at damene får følelser. Er bare å kjøre på. Han stikker nok så snart du krever mer pga følelselsene. Det gjør jeg i alle fall. Bedre med litt drama med dama når hun er fersk med deg, enn å måtte deale med gråting og krav om ekslusivitet når man vet at man ikke kommer til å klare å holde seg til ei, selv om man var interessert.
Hippogriff Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Er vel like greit å hoppe i det først som sist? Hvis du vil noe mer må du jo uansett gjennom det. Lykke til
GrønnNellik68 Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Hippogriff skrev (1 time siden): Er vel like greit å hoppe i det først som sist? Hvis du vil noe mer må du jo uansett gjennom det. Lykke til Det går d dundas been there Done tht men han hanket meg inn flere ganger etter det. Håper du har mer motstand enn jeg hadde … forferdelig selvpining kan det ende opp med.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): Det går d dundas been there Done tht men han hanket meg inn flere ganger etter det. Håper du har mer motstand enn jeg hadde … forferdelig selvpining kan det ende opp med. Er det jeg er redd for ja.. Sikkert best å ligge lavt så man ikke går på en smell. Likevel lurer jeg. Hvordan fortalte du det? Anonymkode: 16b67...b6b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det jeg er redd for ja.. Sikkert best å ligge lavt så man ikke går på en smell. Likevel lurer jeg. Hvordan fortalte du det? Anonymkode: 16b67...b6b Første gang sa jeg det rett ut etter 3 mnd’er men var sikker på han og hadde følelser. Så det var et slag i trynet da svaret var :sorry Mac, jeg kan bare gi venner med fordeler. Men ikke nor mer grunn. Realverdien som skriver har nå vett til å stikke og la de som er rammet få en sjanse til å komme over det. Det er ikke alle som gjør. Anonymkode: 466ff...6eb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Første gang sa jeg det rett ut etter 3 mnd’er men var sikker på han og hadde følelser. Så det var et slag i trynet da svaret var :sorry Mac, jeg kan bare gi venner med fordeler. Men ikke nor mer grunn. Realverdien som skriver har nå vett til å stikke og la de som er rammet få en sjanse til å komme over det. Det er ikke alle som gjør. Anonymkode: 466ff...6eb Trykket på anonym knappen var d jo ingen grunn til her… sorry Anonymkode: 466ff...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå