Nysingel19 Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Endelig fikk jeg en deilig opplevelse med analsex! Har alltid foretrukket vaginal- og oralsex, mens alle mine venner har alltid foretrukket analsex. Stemmer det at menn vanligvis foretrekker analsex? Og hva kvinnene? Kjæresten min har flere ganger prøvde analsex med meg og sagt at det var deilig hver gang. Er det noe som er mer vanlig for kvinner? 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Alle vennende dine foretrekker analsex? Er de en gjeng med små peniser alle sammen altså? Det er fortsatt mest vanlig med vaginalsex. Anonymkode: 368c1...277 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Og nei, det er ikke mer vanlig for kvinner å foretrekke analsex. Noen liker anal, men de aller fleste liker vaginal. Å late som det motsatte er løgn. Anonymkode: 368c1...277 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Aldri hørt om noen som foretrekker det ene foran det andre. Det er vel mer det at man har flere posisjoner å spille på som forbedrer sexlivet enda mer Anonymkode: 69781...fa0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Har aldri hørt at noen kvinner foretrekker analsex, og jeg har rimelig frittalende krets, hvor sex diskuteres. Mas om analsex er derimot jevnt hatet, også blant dem som liker å ha det innimellom. Det sier egentlig at det ikke er favoritt. Anonymkode: 77e4e...241 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mas om analsex er derimot jevnt hatet, også blant dem som liker å ha det innimellom. Det sier egentlig at det ikke er favoritt. Litt for enkel logikk. Ingen liker mas om sex, samme om det er foran eller bak. Så det sier egentlig ingen ting. Anonymkode: 04e51...019 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå