AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Jeg vil gjerne vite slik at det blir enklere å ta et valg. Har han flere ønsker jeg og avslutte fordels biten. Jeg har aldri spurt om personlige ting og ikke han meg heller. Anonymkode: df24e...5e4
Gjest rampenissen72 Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil gjerne vite slik at det blir enklere å ta et valg. Har han flere ønsker jeg og avslutte fordels biten. Jeg har aldri spurt om personlige ting og ikke han meg heller. Anonymkode: df24e...5e4 Bruker dere kondom? Hvis ikke er det helt innafor å spør. Kjønnsukdommer å sånn..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Det er jo bare å spørre. Anonymkode: 45dce...587
Hippogriff Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Jeg syns ikke egentlig ikke det er innafor å spørre om han HAR gjort det, men helt innafor å spørre om dere kan være eksklusive framover. 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Spør du legger du lista deretter..tanker på det personlige plan. Fått følelser? Anonymkode: 71881...c64
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Hva er en fwb? Fucking web biuddy? Anonymkode: e1190...95c 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 *buddy.. Anonymkode: e1190...95c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør du legger du lista deretter..tanker på det personlige plan. Fått følelser? Anonymkode: 71881...c64 Det har jeg hatt siden første gang jeg traff han men har ikke så mange alternativ i min alder så må leve med det. Men det hørtes smartest ut å spørre om det fra nå av. Fortid er fortid. Jeg kan godta henne han har som eks og bor med for barnas skyld men ingen flere. Har faktisk møtt henne og. Jeg vet ikke hva slags forhold de har. Men det er vel usannsynlig at de ikke ligger sammen. Samtidig vil jeg jo få et klart svar hvis jeg stiller det spørsmålet og han sier nei. Anonymkode: df24e...5e4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 got2go skrev (1 minutt siden): Hva er fwb? Friends with benefits Anonymkode: df24e...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Ja, skjønner. Du kan ikke leve videre å ha de slikt, så ville Nok slengt alle kortene på Bordet oG tatt ting som de kom deretter..:) Anonymkode: 71881...c64 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har jeg hatt siden første gang jeg traff han men har ikke så mange alternativ i min alder så må leve med det. Men det hørtes smartest ut å spørre om det fra nå av. Fortid er fortid. Jeg kan godta henne han har som eks og bor med for barnas skyld men ingen flere. Har faktisk møtt henne og. Jeg vet ikke hva slags forhold de har. Men det er vel usannsynlig at de ikke ligger sammen. Samtidig vil jeg jo få et klart svar hvis jeg stiller det spørsmålet og han sier nei. Anonymkode: df24e...5e4 Off… kjip situasjon 😩 Jeg syntes du skal spørre. Eller rett og slett kreve det. For hva er alternativet? Å fortsette det slik det er i dag, med en mann som bor med eksen og som kanskje har sex med hun? Nei….. siden du også liker han, så blir det emosjonelt terror mot en selv. Enten så blir dere eksklusive, ønsker han ikke det, så ikke forbli i en dårlig relasjon kun fordi du ikke har andre alternativer nå Anonymkode: 737a1...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, skjønner. Du kan ikke leve videre å ha de slikt, så ville Nok slengt alle kortene på Bordet oG tatt ting som de kom deretter..:) Anonymkode: 71881...c64 Jepp han vet jeg har følelser og har avvist meg to ganger. Alikevel sitter vi her som gammelt ektepar. Prøvd å avslutte begge gangene uten å klare det. Ensomheten og savnet ble for stort. Og bestandig han som drar meg inn igjen så vet at å si at jeg ikke vil mer vil falle for døve ører når jeg ikke har klart å være standhaftig før. Men tror andre mulighet er å kreve litt slik at han ikke gidder mer hadde vært en bedre løsning. Ts Anonymkode: df24e...5e4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Off… kjip situasjon 😩 Jeg syntes du skal spørre. Eller rett og slett kreve det. For hva er alternativet? Å fortsette det slik det er i dag, med en mann som bor med eksen og som kanskje har sex med hun? Nei….. siden du også liker han, så blir det emosjonelt terror mot en selv. Enten så blir dere eksklusive, ønsker han ikke det, så ikke forbli i en dårlig relasjon kun fordi du ikke har andre alternativer nå Anonymkode: 737a1...ac5 Jeg har vært single i 12 år så å finne noen seriøs er usannsynlig etter å ha vært aktiv i 5 år. Ikke har jeg venner heller som kan dra meg med ut på ting slik at jeg får andre ting å tenke på. Har jobbet mye for å ikke bli sittende hjemme for mye og er med i lag og foreninger for å prøve å bli kjent med nye men syns det er vanskelig å bli inkludert av andre. Jeg føler meg mye ensom og bor alene og har ikje den store kontakten med familien etter pappa døde. Det var bautaen i livet mitt. Så er vel litt lost . ts Anonymkode: df24e...5e4 2
Realverdien Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil gjerne vite slik at det blir enklere å ta et valg. Har han flere ønsker jeg og avslutte fordels biten. Jeg har aldri spurt om personlige ting og ikke han meg heller. Anonymkode: df24e...5e4 Ja så klart kan du spørre. Er ganske innafor dersom man knuller i vei med hverandre over tid. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #16 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil gjerne vite slik at det blir enklere å ta et valg. Har han flere ønsker jeg og avslutte fordels biten. Jeg har aldri spurt om personlige ting og ikke han meg heller. Anonymkode: df24e...5e4 Det høres jo helt merkelig og robotaktig ut å ligge regelmessig med en person man ikke vet noe om. Anonymkode: dc052...105 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres jo helt merkelig og robotaktig ut å ligge regelmessig med en person man ikke vet noe om. Anonymkode: dc052...105 Vi er som kjærester når vi møtes og det er ikke ofte. Alt for sjeldent spør du meg. Men når han dro meg med ut på pub og fotball her uten sex og lot meg treffe ex hans og guttungene så ble jeg helt forvirret her. Håpet steg til litt mer kontakt så jeg ba han hjem til meg en dag etter at jeg avviste han en gang før her. Men nå angrer jeg da det ble helt stille fra han. ( han har ikke vært her enda) men nå føler jeg for å spørre om han har flere? Har han det hvis han er ærlig så avlyser jeg det. Orker ikke tanken. Da får han heller ta dem. ts Anonymkode: df24e...5e4 1
Majer Skrevet 12. september 2021 #18 Skrevet 12. september 2021 Han ligger sannsynligvis med andre om han har muligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #19 Skrevet 12. september 2021 Synes ikke dette høres ut som en god relasjon, TS. Skjønner at du er ensom og at han her krydrer tilværelsen litt innimellom. Men det virker trist når relasjonen kun er på hans premisser, mens du har følelser og sliter med tanken på at han er med andre. For din egen del håper jeg du kommer deg videre. Om han ligger med andre eller ikke (og er ærlig om det eller ikke) - er det egentlig så viktig? Du ønsker mer enn det og det vil han tydeligvis ikke gi deg uansett. Håper du finner noen bedre til å ta den plassen i livet ditt. Anonymkode: e1d69...7c3 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #20 Skrevet 12. september 2021 Realverdien skrev (12 minutter siden): Ja så klart kan du spørre. Er ganske innafor dersom man knuller i vei med hverandre over tid. Jeg vet han ikke bryr seg en dritt om jeg gjør det så han tenker vel at jeg tenker det samme. Hva vet jeg. Anonymkode: df24e...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå