Cuba Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Jeg går til en salong hvor de selger dermalogica-produkter og vokser bryna mine.. Er veldig fornøyd med hudpleieren min! Har snakket med henne om huden min og lurte på hva hun ville anbefale meg. Hun sa at hun kunne ta en time hvor hun renset, analyserte huden min osv. og så anbefale meg noen produkter. Om jeg da kjøpte 2-4 produkter (husker ikke hvor mange) fikk jeg timen gratis. Tror det ville komme opp i ca. 700 kroner! Noen som har erfaringer med disse produktene? Er dette noe dere ville anbefalt meg? Tror jeg har litt blandingshud..
Tusseline Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Her har Dermalogica blitt rost opp i skyene, og det ikke uten grunn.
Gjest Eileen Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Jeg går til en salong hvor de selger dermalogica-produkter og vokser bryna mine.. Er veldig fornøyd med hudpleieren min! Har snakket med henne om huden min og lurte på hva hun ville anbefale meg. Hun sa at hun kunne ta en time hvor hun renset, analyserte huden min osv. og så anbefale meg noen produkter. Om jeg da kjøpte 2-4 produkter (husker ikke hvor mange) fikk jeg timen gratis. Tror det ville komme opp i ca. 700 kroner! Noen som har erfaringer med disse produktene? Er dette noe dere ville anbefalt meg? Tror jeg har litt blandingshud.. ← Hei! jeg har GOD erfaringer med produkter derfra. Kjøper særlig rens og krem om og om igjen. Jeg har normal/blandningshud og bruker: RENS: Special Cleansing Gel KREM: Skin Smoothing Cream Rensen renser godt uten at huden blir irritert eller tørr. Jeg får mindre urenheter når jeg er nøye med rens med denne. Det er ikke mye som skal til morgen og kveld-og den er drøy! Jeg bruker å kjøpe store størrelser(rundt 370 ml) og da har jeg de i en evighet....så lenge at jeg ikke husker når jeg kjøpte den forrige! Jeg kremen! Den gir mye fukt(den er vel beregnet til tørr hud),men gir ikke kviser. Ofte når jeg har kjøpt "fuktighetsbomber" så har huden min blitt fetere,men ikke med denne. Den(heller ingen andre produkter derfra) inneholder mineraloje og lanolin som binder fettet i huden og tetter porene! Kremen finnes vel i to forskjellige størrelser; 50 ml og 100 ml?! Jeg synes ihvertfall produktene er drøye. Bruker kremen dag og natt, og da varer vel 50 ml ca litt i overkant av 2 mnd-og jeg sparer ikke i det hele tatt! Når alt dette er sagt,så vil jeg anbefale deg å kjøpe produkter på nettet! Det er billigere og vanligvis får du dem nokså kjapt ned i postkassa. Jeg kjøper rens+krem på www.strawberrynet.com,men dt kan også fåes på www.lookfantastic.com og www.essetialdayspa.com MEn disse to skal ha frakt! Så jeg vil anbefale Special Cleansing Gel til rens og Skin Smoothing Cream til dag/natt krem. Om du har mer fet hud kan det kanskje være bedre med kremen som heter Active Moist. Jeg har ikke testet det,så kan ikke være 100% sikker på om den er god. Kanksje noen andre her vet?! Jeg har ihvertfall testet MAAANGE av Dermalogicas produkter og har bare vært missfornøyd èn gang; håndkremen! Om du har litt sensibel hud kan Ultracalming Cleanser kanskje vær noe istedet for den jeg bruker. Den kan man også bruke på øyesminke(ikke vannfast). De har også ulike masker og peeling osv... Jeg har stående en god maske; Skin Refining Masque. Den er FANTASTISK! Den renser huden litt dypere enn daglig rens,men gjør ikke huden irritert og rød. Huden blir renere,mattere og får jevnere hudtone etter bare noen få ganger. jeg bruker den ca hver 14.dag og da varer det lenge! Skin Prep Scrub er en helt normal peeling med små korn. Huden blir glattet ut og blir babymyk. Om du vil lese litt om produktene,så har Dermalogica en norsk nettside der det står om ulke produkter og nyheter! www.dermalogica.no Håper jeg hjalp deg litt på vei! :rosasmil:
Cuba Skrevet 27. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2005 Ja, tusen takk!! Tror kanskje jeg skal satse på å ta en time hos henne først, så kan hun anbefale produkter.. så kan jeg jo kjøpe over nettet senere! Hørtes jo bra ut det dere har sagt da!! Nå er jeg enda mer sikker på at jeg vil satse på det! Tror jeg skal bestille time med en gang!! he he.. Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå