AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Som nevnt ovenfor, hvor tidlig kjøpte du/begynte å bruke gravidpute og hvilken valgte du samt hvilke erfaringer hadde du med den? Anonymkode: 748ec...db8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Kjøpte bb hug me rundt uke 20 i første graviditet. Revolusjonerende for nattesøvnen! Denne gangen tok jeg den i bruk rundt uke 16 fordi den er så digg, og da begynte det å synes så da kunne jeg forsvare å skubbe gubben litt nærmere kanten 😉 (Nå er han fortrengt av bb, ei diger hotellpute og to vanlige puter stakkar 😂😂) Anonymkode: ad756...01d 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Jeg er i tredje trimester, men har omsider fått bestilt en bb hug me. Har slitt mye med bekkenlåsning og symfysesmerter, håper denne puten kan hjelpe. Anonymkode: f9fe8...8cc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Fikk en bbhugme som gave av mannen tidlig i første svangerskap, rundt uke 12. Den var deilig å ha i første svangerskap, mens i andre svangerskap var den helt nødvendig pga bekkenløsning og smerter. Anonymkode: e475d...e3a
Patriotpaula Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Bbhugme. Fikk tak i den i første trimester allerede, en av mine bedre investeringer noensinne. Bruker den fortsatt over et år etter fødsel, bare fordi jeg elsker støtten den gir meg 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Kjøpte en bbhugme rundt uke 12. 5 år og enda en graviditet senere er den fortsatt i sengen 😅 Anonymkode: 95886...a29 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Jeg har en jeg ikke har begynt å bruke ennå, er i uke 16. Husker ikke merket. Men... jeg er dum nå, men hvordan bruker man den egentlig? Har man den foran seg og liksom holder rundt den? Eller bak seg så man kan lene seg mot uten å ligge på ryggen? Anonymkode: 79b67...1f4
Patriotpaula Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en jeg ikke har begynt å bruke ennå, er i uke 16. Husker ikke merket. Men... jeg er dum nå, men hvordan bruker man den egentlig? Har man den foran seg og liksom holder rundt den? Eller bak seg så man kan lene seg mot uten å ligge på ryggen? Anonymkode: 79b67...1f4 bruk den som du vil jeg brukte den som gravid og nå ikke-gravid på begge måtene du beskriver 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 4 minutter siden, Patriotpaula said: bruk den som du vil jeg brukte den som gravid og nå ikke-gravid på begge måtene du beskriver Takk, jeg får gi det et forsøk 😁 Anonymkode: 79b67...1f4 1
Amatariel Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Jeg ville bare ha en enkel pute som er litt lenger og smalere enn vanlige puter (god erfaring med fra tidligere svangerskap), så jeg kjøpte denne på ebay for noen uker siden. 300 kr ca, og har kommet godt med allerede! Er i uke 21 nå, og elsker å sove med den med beinet slengt over den.
Fhuzzy Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Jeg kjøpte en BBhugme veldig tidlig, typ uke 7-8. Jeg sover alltid på magen, men allerede så tidlig våknet jeg om natten med smerter og kunne ikke lenger sove på magen. I starten brukte jeg den som en "sperre" så jeg ikke skulle rulle over i søvne, men nå som jeg er i uke 22 har jeg kastet ut de vanlige hodeputene og bruker bare denne. Ligger med hodet oppå, holder rundt den med armene, har den tett inntil og nesten under magen og mellom begge knærne - hadde vært vanskelig å sove godt uten! Jeg tar den med meg på sofaen også om jeg har behov for en ettermiddagshvil 🥰 Den er litt stiv i prisen, men jeg har aldri angret et sekund! Den kan jo også brukes som ammepute etterpå, så jeg tenkte at det var verdt investeringen. Nå tror jeg ærlig talt jeg aldri kommer til å kvitte meg med den 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå