AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #21 Skrevet 16. september 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Merker at noen her er veldig negative til det meste, og vil bare «tipse» dere om at det går helt fint å ha en mer positiv holdning til ting og tang. Man trenger ikke å være så hard i uttalen sin selvom man kan gjemme seg anonymt Kanskje ikke ment sånn, men tenk litt på hvordan du formulerer deg. Og jeg tviler også sterkt på at et av Norges største sykehus ikke er oppdatert når det gjelder dette her. Folk må stole på legene sine og huske at vi blir individuelt behandla alle sammen. Det kan være ting før og etter som gjør at man får enten mer oppfølgning, eller ingen oppfølging. Alt er normalt, og hver lege sier ting utfra sin kunnskap og erfaring. Jeg har selv født barn fra før, så grunnen til at jeg ønsker å høre andres erfaring er at jeg ikke ønsker alt for stor aldersforskjell mellom forrige og det neste. Men da høres det ut som at vi trygt kan kjøre på når det føles riktig for oss Skal selvsagt forhøre meg med gynekologen først. Jeg er hvertfall fri for celleforandringer pr nå. Anonymkode: b26fb...e16 At de ikke er oppdatert er fakta, de som alle andre leger har ikke tid til å holde seg oppdatert på alt. Det betyr Ikke at du skal høre på meg (ab på KG), men at du trygt kan spørre en annen lege. Han som gjorde biopsien min jobbet også på et av Norges største sykehus, men jeg kom så dårlig overens med han at jeg hadde mareritt om at han tok konisering også. Slapp heldigvis det, men ham kom med mange uttalelser som andre leger har avfeid. Og enkelte som var direkte feil Anonymkode: c523f...62e 1
Gjest Saph Skrevet 16. september 2021 #22 Skrevet 16. september 2021 Jeg måtte ha samtale om barneønske før min konisering. Så det kan hende det varierer fra person til person hva de anbefaler avhengig av hvor mye de må ta.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #23 Skrevet 17. september 2021 Jeg ble konisert i fjor. Ble gravid på første forsøk nå i juli 2021. I forkant var jeg veldig bekymret for at jeg ville ha problemer med å bli gravid, men det gikk veldig greit! Skal bli litt ekstra fulgt opp i svangerskapet pga. koniseringen, så føler meg ganske trygg på at det skal gå fint Lykke til! Anonymkode: c943e...0b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå