Gå til innhold

Alternativ til bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha ammet 2 barn, samt at jeg sliter med overvekt er jeg helt avhengig av å bruke bh. Har nå kjøpt meg en kjempefin kjole jeg skal bruke i en anledning, den har åpen rygg så jeg kan nesten ikke ha på bh da, finnes det noe alternativ for oss med str. 100F? 🙈

Anonymkode: 8a336...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter å ha ammet 2 barn, samt at jeg sliter med overvekt er jeg helt avhengig av å bruke bh. Har nå kjøpt meg en kjempefin kjole jeg skal bruke i en anledning, den har åpen rygg så jeg kan nesten ikke ha på bh da, finnes det noe alternativ for oss med str. 100F? 🙈

image.png.4ee3bca7e211512585f7014c61456793.png

Anonymkode: 1c671...b6f

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet

Tror ikke det finnes for 100 f dessverre. 

Skrevet

Finnes det ikke slike ekstra stropper, men til henpen bak, som gjør at du kan «snurre» stroppene lenger ned på ryggen, og feste på magen? Men om det gir spesielt god løft vet jeg ikke. Ellers finnes det jo fine bh/topper som er ment 0 vises i åpen rygg.

Anonymkode: 2d179...17a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kansje du burde ha kjøpt en annen kjole, da? 

Anonymkode: e6176...71d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

image.png.4ee3bca7e211512585f7014c61456793.png

Anonymkode: 1c671...b6f

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Med såpass stor byste og hvis du føler du trenger god støtte så er det nok dessverre ingenting som vil fungere spesielt godt. 

Anonymkode: 8dfa2...375

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...