Gå til innhold

Den deilige dama på trening jeg vil bli kjent med

Anbefalte innlegg

Skrevet

På treningssenteret jeg trener på er det en skamdeilig kvinne som pleier å trene der også. ÅÅH hun er så deilig ass. Jeg vil bli kjent med henne fordi hun ser så bra ut og kroppen hennes er perfekt. Har lyst til å ha barn med henne og kjøpe et hus sammen og leve som en lykkelig familie.

Hvordan kan jeg bli kjent med henne?

Anonymkode: 9c86c...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg hadde likt at du stoppet meg i døra, sett på meg med flørtende blikk, så tatt meg med inn i badstuen og gitt meg en opplevelse jeg aldri har opplevd før. Så kunne vi hatt dr.dreke senere på kvelden også ;)

Anonymkode: 0b437...559

• Liker 1
Skrevet

Prøv å vise at du har ereksjon.

Når du blir hard, la den stå rett ut, og pek den mot henne. Da bør hun plukke opp hintet og introdusere seg.

Anonymkode: ec551...fbf

• Liker 9
Skrevet

Og hvis den ikke blir hard, kan du jo kjøre litt helikopter. Det slår bestandig an. 

Anonymkode: 849da...eb7

• Liker 2
Skrevet

Så ekkelt. Kvinner drar dit for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Mangler du sosiale antenner? For all del ikke stirr henne ned/følg etter henne når hun gjør sine øvelser, det er bare ekkelt!

Anonymkode: ed7bc...8a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så ekkelt. Kvinner drar dit for å trene, ikke for å bli sjekket opp. Mangler du sosiale antenner? For all del ikke stirr henne ned/følg etter henne når hun gjør sine øvelser, det er bare ekkelt!

Jeg rapporterte deg, for å ta tråden seriøst. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg rapporterte deg, for å ta tråden seriøst. 

Ikkesant ;) Regner med at jenta viser 0 interesse for dette creepet uansett 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

På treningssenteret jeg trener på er det en skamdeilig kvinne som pleier å trene der også. ÅÅH hun er så deilig ass. Jeg vil bli kjent med henne fordi hun ser så bra ut og kroppen hennes er perfekt. Har lyst til å ha barn med henne og kjøpe et hus sammen og leve som en lykkelig familie.

Anonymkode: 9c86c...319

Enda en tråd som skal være motsatte av den andre om den kjekke mannen på treningssenter... ja ja..lite å gjøre skjønner jeg. 

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Enda en tråd som skal være motsatte av den andre om den kjekke mannen på treningssenter... ja ja..lite å gjøre skjønner jeg. 

I noen tilfeller er disse type tråder interessant, vel å merke når de er godt utformet og beskrevet. 

Reaksjonene og anbefalingene er oftest helt ulike, noe jeg finner både komisk og interessant samtidig! 🙂

• Liker 1
Skrevet

jeg tror det er en hevn-innlegg for noe lignende, da en kvinne hadde øye for en mann på treningstudioet for noen dager siden

Anonymkode: cd670...59d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

jeg tror det er en hevn-innlegg for noe lignende, da en kvinne hadde øye for en mann på treningstudioet for noen dager siden

Anonymkode: cd670...59d

Hva skulle vi gjort uten deg, Sherlock? 

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 23.32):

Og hvis den ikke blir hard, kan du jo kjøre litt helikopter. Det slår bestandig an. 

Alltid!🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...