Gå til innhold

Når må tenåringen din stå opp i helger og ferier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe regler på dette, eller styrer de det selv? Mine styrer dette selv, akkurat der blander jeg meg ikke. Men nysgjerrig på hvordan andre har det på det området.

Anonymkode: 13711...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv 25 idag, men vi stod opp når vi våknet, stort sett rundt 9-10. Tror det var rundt 10-10.30 så var fellesfrokost på bordet, og om vi ikke var stått opp til da så ropte mamma på oss. 

Alltid hatt minst en av foreldrene hjemme i alle helger og ferier. 

Skrevet

Her i huset sover alle så lenge de selv vil, både ungdommer og voksne. 

Anonymkode: 0fdb7...cec

• Liker 4
Skrevet

Så lenge de vil

Anonymkode: 16813...399

• Liker 3
Skrevet

Så lenge de vil, så sant det ikke er noen aktiviteter/planer de skal være med på

Anonymkode: bb9a7...3ea

• Liker 2
Skrevet

Så lenge de vil i helger så fremst vi ikke har noen planer

Anonymkode: 2d5b3...8f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere noe regler på dette, eller styrer de det selv? Mine styrer dette selv, akkurat der blander jeg meg ikke. Men nysgjerrig på hvordan andre har det på det området.

Anonymkode: 13711...192

Sånn 11-12 ish

Anonymkode: 8311c...ff8

Skrevet

Får sove til man våkner, så sant det ikke er planer. Men blir klokken 13-14, kan jeg stikke hodet inn og si Hallooo.. 

Skrevet

Blir også 14.00 og 15.00 om det ikke er noen planer...😱

Men søndag vekkes de 12...slik at de finner tilbake til en noenlunde rytme om det er skole på mandag.😅

Skrevet

Så lenge de vil. Sover gjerne til 11-12 selv. 

Anonymkode: d33cb...718

Skrevet

Pleier å vekke hvis de ikke har stått opp til 12, men ellers så styrer de det selv. 

Anonymkode: e5a18...f17

Skrevet

Stort sett så lenge de vil, er sjelden de sover lenger enn til 10-11 uansett. 

Skrevet

Her hadde vi koselig fellesfrokost kl 10. Veldig dumt å snu døgnet med tanke på  skole mandag. Bare spør lærere hvordan det er å undervise mandag morgen, hvis flere av elevene har snudd døgnet i helga. Men ingen regel uten unntak. Om de hadde vært på fest (da de ble gamle nok), så fikk de velge selv om de ville opp. Da valgte de ofte å stå opp til frokost, for så å legge seg en time til etterpå. 

Anonymkode: ea6a4...6c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...