Anglofil Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 (endret) Åhhh! Må få ut litt frustrasjon her altså! Er så møkkalei hele dagen - allerede! Det startet med at jeg ikke fant mascaren min, slik at jeg ikke fikk "frisket opp" øyene litt. Den eneste jeg sminken jeg bruker finner jeg selvsagt ikke når jeg trenger den. MEN, ikke nok med det, jeg finner ikke MP3-spilleren min heller, slik at jeg må sitte på toget og kjede meg i 30 min. Må ha underholdning, så det ble til at jeg måtte drasse med meg en bok på ett halvt tonn. Så, mens jeg er dypt inn Ellings verden i "Elsk meg i morgen" på toget, hvor han sitter på trikken og ergrer seg over å ikke blir stoppet av en kontrollør, skjer det store! En stor fyr annonserer; "Ja, billettene takk!". Åh, tenke jeg, det går da bra, jeg har jo stemplet ungdomskort (SL-månedskort). Men NEIDA, ikke min flaks. Fordi opp i min grønne lomme, hvor jeg har det personlige beviset (m/bilde osv) og månedkortet, finnes ikke noe stemplet månedskort! Men det personlige beviset er der selvsagt. Det må ha detti ut eller noe slikt, men ikke vet jeg hvor det har blitt av. Uansett, dette fører til at jeg går ut av toget med et gebyr hvor jeg har 3 dager på meg til å finne månedskortet mitt og betale 60 kr i gebyr, ellers får jeg 750 kr i bot! My luck. Og som ikke det er nok, en fyr jeg liker svarer ikke, jeg er dritstressa fordi jeg har en gruppeeksamensoppgave å innlevere innen torsdag, og et helvetes dvd-butikk på nettet har sendt meg varer jeg ikke ønsker fordi de sender ut automatisk hvis man ikke melder seg av. Problemet er at jeg ikke har fått beskjed om dette, noe man skal få. Og nå gjelder det å finne ut en måte å komme seg hjem på da, uten mye penger og månedskort. Puh..! Deilig å få ut litt frustrasjon. Mvh Yvonne Endret 27. september 2005 av yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 (endret) Endret 27. september 2005 av Freckles
siebaeo Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Har ikke verdens beste dag jeg heller.. Sitter her og venter på svar som ikke kommer jeg også Men kanskje morgendagen blir bedre.. Og denne har jo bare så vidt begyndt. Håper dagen din får en kraftig opptur
Sniglå Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Du er nå skjønn også...Masse frustrasjon og skumle sinna-smil. Så slutter det hele med: Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2005 (endret) Takk for sympatien, løper rundt her på Høgskolen og uroer meg syk. Håper for guds skyld at jeg ikke har mistet togkortet mitt. Jeg har ikke råd til en slik regning nå. Det er rimelig stor forskjell på 60 kr og 750 kr.. Mvh Yvonne Endret 27. september 2005 av yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Denne dagen er en utpult horeræv jeg skjønner akkurat åssen du har det jeg vil bare legge meg så kan alt gå til badeland >:--(
Anglofil Skrevet 27. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2005 Ja, hehe, forsåvidt godt å vite at jeg ikke er alene... Regner det gjør det også! Passer godt til humøret mitt! Mvh Yvonne
-Fisken- Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Huff da Håper du finner togkortet ditt
Anglofil Skrevet 27. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2005 Takk for det. Jeg må si deg det at det gjør jeg dessverre ikke. Har nå vært på desperat jakt, og jeg har måttet kapitulert tilslutt og krype til korset. Jeg har tydelig mistet det, og det har ALDRI skjedd før! Men jeg har funnet ut at jeg kjøper ett nytt kort til 650 kr, jævlig surt for bare 3 dager, men jeg må det - rett og slett, fordi jeg MÅ ta toget hverdag, minst 2 ganger daglig. Og 60 kr i gebyr. Det blir uansett billigere enn hvis jeg skulle ha betalt 750 kr i bot + 6*65 kr på toget + bussbilletter + trikkebilletter.. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå