AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Hvilke yogaklær er du fornøyd med? Hvor kan man få tak i klær uten å ruinere seg? Anonymkode: aa4a7...294
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Cubus, faktisk! Kjøpte yogatights der for 6 (!) år siden, og får stadig komplimenter for den. Er i bruk 2 til 3 ganger ila uka Anonymkode: c1054...44d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Jeg er yogalærer, og jeg liker yogabuker. Og da ikke sånne "yogabukser" som gutta tenker på, men ekte haremsbukser og en singlet til. Det skal være løst og ledig, og det er greit å unngå tights egentlig altså. Bestill på nett. Haremsbukser eller ali baba bukser blir de også kalt. Da har du bevegelighet til alle stillingene. Anonymkode: b7a60...d5c
Cascol Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Jeg hater bukser som sklir ned eller tights som ruller ned, og liker ikke å få overdelen i ansiktet når jeg bøyer meg. Så jeg sverger til jumpsuits til yoga. Har fra både hm, nike og andre. Men de jeg er mest fornøyd med er fra run and relax. Myk og behagelig, sitter som den skal hele økta. Så kan heg fokusere på bevegelsene og ikke om magen henger ut eller buksa som sklir😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Cascol skrev (8 timer siden): Jeg hater bukser som sklir ned eller tights som ruller ned, og liker ikke å få overdelen i ansiktet når jeg bøyer meg. Så jeg sverger til jumpsuits til yoga. Har fra både hm, nike og andre. Men de jeg er mest fornøyd med er fra run and relax. Myk og behagelig, sitter som den skal hele økta. Så kan heg fokusere på bevegelsene og ikke om magen henger ut eller buksa som sklir😊 Dette. Min er fra Arket. Anonymkode: 71ae6...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå