AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Vi har en baby på 3 uker og hun har hittil sovet godt når hun først har sovna. Har tatt litt tid å få henne til å sove, hun har enten sovna på brystet vårt eller ved puppen og så har vi lagt henne forsiktig i baby nestet hvor hun har sovet rolig i flere timer (opptil 7-8 timer på natta...) De siste dagene har hun virka mye mer utilpass og ikke funnet den dype, rolige søvnen. Hun sovner fortsatt på puppen eller brystet, men sover bare lett her. I natt var hun halvvåken hele natta med masse klynkelyder og bevegelser. Så, jeg lurer på om dere har noen gode triks for å hjelpe spedbarna i dyp søvn! Type "søvnassosiasjon" som jeg leste om på appen Lillemini. Anonymkode: c4585...842
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Det er relativt vanlig at de sover mye de første 2-3 ukene og at de så går inn i en periode der de er mer utilpass og ikke finner søvnen7roen like lett. Er hun urolig med armene og vekker seg selv med de, så kan du forsøke svøping Kan være det er nærhet som trengs, sånn at hun kan få seg en god økt med søvn ved å sove på brystet ditt. Eller kanskje sover hun godt i bæresjal/sele. Kan også være magen som begynner å plage. Det er veldig individuelt hva som kan funke og ikke er det sikkert det er så mye å gjøre med og at du bare må innfinne deg med at det er sånn for en periode. Anonymkode: 61497...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Svøping, white noise,bevegelse Anonymkode: 74771...348 1
Flamme Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 (endret) Samsoving Bilkjøring Smokke Flaske MME på kvelden Babypotting (!!! Redda oss så sykt mange ganger) Støtter forøvrig anonym over meg her som sier at det er helt normalt at de sover litt dårligere etterhvert. Endret 12. september 2021 av Flamme 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå