Gå til innhold

Forvirra av daten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort: Møtte ei dame fra Tinder i sommer, herlig date, sex, kjemi. Enige om å være venner grunnet lang avstand, men åpne for å treffes for selskap og sex når mulig. Jeg ytret nok mer interesse enn henne på det tidspunktet. Vi hadde en avtale om et møte etter endel uker, uten noe forpliktelse av noe slag. Så langt alt vel. Vi møtes igjen, er sammen et par dager, alt greit, men opplever kanskje at stemningen daler et hakk når jeg forteller om en date jeg skal på. Noe som hun forøvrig var klar over allerede og oppmuntret meg til. Jeg opplevde det egentlig litt som at hun tidligere egentlig ønsket at jeg skulle date andre, men som sagt stemninga sank når jeg snakka om det.

Etterhvert etter andre møtet blir vi venner på FB også. Da ser jeg at hun har lagt ut bilder( ikke av meg da)fra første dagen vi var på date, en måned etter daten, like før vårt andre treff. Der har hun kommentert at dette hadde vært en veldig bra date, at det var en god match og at vi skulle treffes igjen. Jeg blir bare litt forvirra….. hva ønsker hun egentlig? Jeg liker jo henne, men har hele veien et inntrykk av at hun ikke ønsker noe forpliktelse. Så legger hun ut noe slikt? Og så daler stemninga når jeg gjør som hun ønsker og skal på date med ei anna? Trodde å date damer skulle være enklere enn å date menn… Men nei…. 

Jeg har null lyst å dra på date med noen andre, men siden hun har vært så tydelig på at det bør jeg gjøre så er det det jeg har forholdt meg til. Jeg trenger ingen forpliktelse fra henne, men mine egne verdier står ikke i samsvar med det å date flere på samme tid. 

Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 654d2...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre hu? Kommunikasjon er ikke overvurdert se👍👍

• Liker 6
Skrevet

Du må jo ganske enkelt snakke med henne. Si det du har å si, og spør om det du trenger å vite. 

Skrevet

Fortell dette til henne istedenfor å skrive det her så får du nok ett bedre svar 😊

Skrevet

Prat med henne.

Så kan du lære deg med en gang at man prater ikke om dater man skal på/folk man ellers møter med en man dater eller ligger med. Da daler da stemningen uansett. Trenger ikke være interessert i et kjæresteforhold med noen engang - for lysten og stemningen daler når fokuset egentlig skal være på personen man er med der og da. 

Anonymkode: f45ad...476

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

når jeg forteller om en date jeg skal på.

Jeg har null lyst å dra på date med noen andre,

?

Anonymkode: 43e49...820

• Liker 1
Skrevet

eva

Anonymkode: a4e0f...9e1

Skrevet

Hun knuller på flere enn deg. 

Da blir damene som tampen brenner: Kaldt. Varmt. Lunka. Kaldt. Varmt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

?

Anonymkode: 43e49...820

Ja, føler meg neste litt pressa til å dra på date med andre siden hun er så tydelig på det. Og siden hun tenker at det vi har kun er vennskap med litt attåt så må det vel være greit å kunne snakke om andre?  

TS

Skrevet

Har forøvrig avlyst daten jeg skulle på, orker ikke det når jeg har følelser for denne dama. 

TS

Skrevet

Hun oppfordret kanskje til at du skulle date andre fordi det tar litt presset av daten/relasjonen du har med henne. Kanskje hun vil det i teorien, men i praksis ikke og derfor vil hun ikke høre om det. 

Uansett: ikke gå på date hvis du ikke vil. Aldri gå på date fordi andre vil at du skal gjøre det. Bra at du har avlyst. 

Anonymkode: 3a307...7f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og siden hun tenker at det vi har kun er vennskap med litt attåt så må det vel være greit å kunne snakke om andre?  

TS

Generelt sett nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Generelt sett nei. 

Okei, så venner snakker ikke om sånt i disse dager? Har skjedd mye siden jeg sist var singel😜 

Nei, da får jeg bare ha is i magen og håpe på at hun etterhvert liker meg like godt som jeg faktisk liker henne. Og har egentlig ikke noe stort behov for å date nå, så de gangene jeg får treffe henne er egentlig bare bonus❤️

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, føler meg neste litt pressa til å dra på date med andre siden hun er så tydelig på det. Og siden hun tenker at det vi har kun er vennskap med litt attåt så må det vel være greit å kunne snakke om andre?  

TS

Jeg er enig med deg. Du skylder henne ikke noe, så lenge dere ikke har hatt praten om å være eksklusive. Enkelt og ryddig. 

Anonymkode: da470...48d

Skrevet

Jeg er enig med deg. Du skylder henne ikke noe, så lenge dere ikke har hatt praten om å være eksklusive. Enkelt og ryddig. 

Tror hun er skada av sitt siste forhold… Så kan være derfor hun holder tilbake. Eller så er jeg bare ikke interessant nok😜🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror hun er skada av sitt siste forhold… Så kan være derfor hun holder tilbake. Eller så er jeg bare ikke interessant nok😜🤔

Forsøk å ikke overanalyser. 

Kvinner reagerer på emosjoner. I det ene øyeblikket er de oppe. I det andre er de nede. Det de vil ha en dag vil de nødvendigvis ikke ha neste dag. 

La henne komme til deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Forsøk å ikke overanalyser. 

Kvinner reagerer på emosjoner. I det ene øyeblikket er de oppe. I det andre er de nede. Det de vil ha en dag vil de nødvendigvis ikke ha neste dag. 

La henne komme til deg. 

Godt råd. Nå holder jeg heller tilbake, så får det bare bli som det blir. Kan hvertfall ikke følge hennes svingninger…..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Godt råd. Nå holder jeg heller tilbake, så får det bare bli som det blir. Kan hvertfall ikke følge hennes svingninger…..

Fornuftig. 

Skrevet

De du dater utenom er de menn eller kvinner?

Kan det være reservasjon hvis du er bifil?

Siden du skriver at du trodde det skulle være enklere å date kvinner enn menn? 

Anonymkode: d300e...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...