Gå til innhold

Mann med mange venninner og kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann jeg liker. Han har mange venninner og venner som han heller finner på noe med enn meg. I starten av datingperioden lå han med eksen sin. Dette var før vi møttes. Han løy om testing og smittet meg med en kjønnssykdom. Jeg er helt sikker på at det er han som er smittevei, jeg har ikke andre alternativer. Han sier han er brent, at det forrige forholdet endte på en måte som var tung for ham osv. Det har jeg respekt for, men det er ikke min skyld. Jeg vil ha en kjæreste jeg kan ha det gøy med, ikke en som trekker seg tilbake, stikker av og ikke vil satse. Jeg er ikke helt idiot, jeg dater andre menn (uten å ha noen fysisk relasjon til dem), og er forberedt på å måtte velge en annen mann.  Nå har jeg ikke lyst å stå på vent lenger, og vil bare kutte ham ut dersom han ikke greier å velge meg mer aktivt og møte meg oftere. Hvordan si det til han på en (for menn) forståelig måte?

Anonymkode: 87db0...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ham ut, og bare si det rett ut slik du gjør her.

Anonymkode: 1cb9e...52b

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg dater en mann jeg liker. Han har mange venninner og venner som han heller finner på noe med enn meg. I starten av datingperioden lå han med eksen sin. Dette var før vi møttes. Han løy om testing og smittet meg med en kjønnssykdom. Jeg er helt sikker på at det er han som er smittevei, jeg har ikke andre alternativer. Han sier han er brent, at det forrige forholdet endte på en måte som var tung for ham osv. Det har jeg respekt for, men det er ikke min skyld. Jeg vil ha en kjæreste jeg kan ha det gøy med, ikke en som trekker seg tilbake, stikker av og ikke vil satse. Jeg er ikke helt idiot, jeg dater andre menn (uten å ha noen fysisk relasjon til dem), og er forberedt på å måtte velge en annen mann.  Nå har jeg ikke lyst å stå på vent lenger, og vil bare kutte ham ut dersom han ikke greier å velge meg mer aktivt og møte meg oftere. Hvordan si det til han på en (for menn) forståelig måte?

Copy og paste fra Nå har jeg ikke lyst til å stå på vent lengre…. Send den til han. Se hvordan han reagerer?? 

• Liker 4
Skrevet

Hadde kuttet han her ut av veldig mange grunner. 

Han smittet deg, dvs han tester seg antsgelig ikke.... eller hsr mye sex og tester deg ikke ofte nok.

Han prioriterer deg ikke. 

Mange "venninner" er ....Ja, de er som regel damer han puler på. 

Så bare sett strek. 

Anonymkode: 5a9b2...3ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

"Han løy om testing og smittet meg med en en kjønnssykdom". 

Dette hørtes jo ut som starten på et langt, fruktbart forhold🤔

Anonymkode: 80ca2...efd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo det vil jeg påstå. 

Kan ikke skjønne at folk gidder å date flere samtidig eller godtar at man gjør det. 

En mann skal være såpass interessert i å bli kjent med meg når  vi dater at han ikke samtidig prøver å finne ut om ei anna passer bedre. Akkurat som at er jeg så lite interessert i en mann at jeg vil date en annen samtidig er jeg ikke nysgjerrig nok på noen av dem. 

Han starter med å ligge med xn, juge om testing og smitte deg. Dette er det du signaliserer til han at du godtar fra starten av. 

Han har sikkert mange fine sider. Men per nå er han enten ikke klar eller interessert nok. Du finner garantert en annen en som du vil like like godt men som behandler deg bedre. 

Anonymkode: cd0a4...7f0

• Liker 1
Skrevet

Han her er overhodet ikke verdt å bruke tid på. Jeg hadde bare droppet han med den begunnelsen. Hvorfor pokker skal dere finne dere i at mennen dater flere? Sett ned foten damer, menn blir ikke bedre før de skjønner at vi ikke vil akseptere sånt! Ikke la dere bli tråkket på som dørmatter.

Anonymkode: 77fe4...30f

• Liker 1
Skrevet

Hadde droppet han da han løy om trsting og ga meg kjønnssykdom. 

• Liker 1
Skrevet

0% tvil om at han må droppes fort som…. Hva i all verden er det han tilbyr deg? Ikke stabilitet, ikke ærlighet, ikke lojalitet, ikke trofasthet - lurer nesten på hva du tenker med her.

Altså han løy ang en kjønnssykdom?

Typisk å skylde på at man har blitt brent tidligere, det gir liksom et fripass til å være unnvikende, ikke forplikte seg og det unnskylder drittsekkoppførselen. Tror han. Men jeg antar at du vil ha noe mer solid og pålitelig enn det der.

Det finnes så mange flotte, stabile og trofaste menn der ute, hvorfor ikke heller velge det enn den berg- og dalbanen du er på nå.

Vær snillere med deg enn dette her, fortjener du ikke en normal type? Hva ville du sagt til din beste venninne hvis hun var i samme situasjon?

Anonymkode: 8e64f...a04

• Liker 1
Skrevet

Syntes du svarte på dette selv allerede i den andre setningen...han har mange venninner og venner han heller finner på ting sammen med enn deg. Selvsagt bør man kunne prioritere venner iblant også i et forhold, men dersom han bare prioriterer dem og ikke deg så blir det galt allerede der. I tillegg løy han om kjønnssykdom. Syntes ikke dette høres ut som en person som har respekt for deg TS. 

Anonymkode: 8aef9...003

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...