Gå til innhold

Finnes det kvinner der ute uten komplekser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskrlften sier..jeg lurer på om det finnes en eneste kvinne der ute uten komplekser for noen del av kroppen sin?

Kvinner..hva har dere komplekser for..og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke komplekser

k47

Anonymkode: 0571c...d36

Skrevet

Ingen for kroppen, har 30kg for mye og jobber med å ta bedre vare på meg selv, men har ingen problemer med å være naken foran samboeren min for eksempel. Glad i meg selv og kroppen min som den er. Eneste jeg «plages» med er latteren min, når jeg virkelig ler så høres jeg ut som en døende gris, snøftehylende😑 men er det som kommer naturlig for meg, dessverre. 
K32

Anonymkode: b683d...815

• Liker 4
Skrevet

Ingen komplekser 

Anonymkode: 3d92c...63b

Skrevet

Det er ikke alt jeg er 100% fornøyd med, men jeg vil ikke si at jeg har komplekser for noe. Jeg har et godt forhold til kroppen og mitt utseende generelt. Ingenting jeg skjuler eller skammer meg over, selv om jeg ikke er perfekt. Synes det er helt greit, normalt, å ikke være perfekt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at en stor del av de jeg dater har kronisk dårlig selvtilit. Alt jeg sier til dem som er positivt blir rettet på med "du tar feil". Flott damer ser hva jeg egentlig mener om dem. 

Skrevet

Ikke noe som plager meg veldig, tror på at mannen digger kroppen min selv om den var bedre for 15 kg siden. 

Skrevet

Kanskje 1% av alle kvinner i hele verden? Må vel være maks.

Kvinner er håpløse vesen generelt å forholde seg til, det morsomte er jo at kvinnen skaper dette selv. Tragisk.

Anonymkode: 537d3...5c5

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Jeg ser at en stor del av de jeg dater har kronisk dårlig selvtilit. Alt jeg sier til dem som er positivt blir rettet på med "du tar feil". Flott damer ser hva jeg egentlig mener om dem. 

Du setter likhetstegn mellom komplekser og selvtillit, det er jeg helt uenig i. Jeg har mange ting ved kroppen min jeg ikke er fornøyd med, men det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit. 
Jeg har komplekser for magen min, som bærer preg av å ha vært gjennom graviditeter og vekt opp/ned gjennom årene, men det går ikke ut over selvtilliten min. 

Anonymkode: 417ee...e2c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje 1% av alle kvinner i hele verden? Må vel være maks.

Kvinner er håpløse vesen generelt å forholde seg til, det morsomte er jo at kvinnen skaper dette selv. Tragisk.

Anonymkode: 537d3...5c5

Hva er morsomt med at kvinner sliter med komplekser...gjerne uten rot i virkeligheten? Er det virkelig morsomt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du setter likhetstegn mellom komplekser og selvtillit, det er jeg helt uenig i. Jeg har mange ting ved kroppen min jeg ikke er fornøyd med, men det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit. 
Jeg har komplekser for magen min, som bærer preg av å ha vært gjennom graviditeter og vekt opp/ned gjennom årene, men det går ikke ut over selvtilliten min. 

Flott du vet hvordan de svarer når jeg alltid tar feil ut fra mine betraktninger om dem. 

Skrevet

Hadde du spurt for 2 år siden så hadde jeg ramset opp en liste. Per nå i dag ingen komplekser. Har litt jeg ikke er fornøyd med men er glad i meg selv. Generelt god selvtillit. Tror det er alderen, etter jeg bikka 30 har det endret seg til det positive. 

Anonymkode: aead8...23c

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (23 minutter siden):

Det er ikke alt jeg er 100% fornøyd med, men jeg vil ikke si at jeg har komplekser for noe. Jeg har et godt forhold til kroppen og mitt utseende generelt. Ingenting jeg skjuler eller skammer meg over, selv om jeg ikke er perfekt. Synes det er helt greit, normalt, å ikke være perfekt. 

Jo det er jo bra..og du er en voksen dame vel.?.

Men har det vært sånn hele ditt voksne liv ..eller kom erkjennelsen om at du faktisk var bra nok med alderen?

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at menn foretrekker lave og petite damer før jeg kom på KG og leste det her. Og først da begynte jeg å få komplekser for høyden min (jeg er 173 cm). Utenom høyden min er jeg fornøyd, jeg er slank og trener fast.  

Anonymkode: a35f8...1b4

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Flott du vet hvordan de svarer når jeg alltid tar feil ut fra mine betraktninger om dem. 

Det var ikke det jeg sa i det hele tatt, les igjen, du.

• Liker 4
Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Som overskrlften sier..jeg lurer på om det finnes en eneste kvinne der ute uten komplekser for noen del av kroppen sin?

Ikke komplekser. Elsker kroppen min 

Anonymkode: e8058...636

Skrevet

Føler at det er et krav at man skal ha komplekser. 🙈🙈🙈🙈

- buuhuu, jeg er så tjukk

- slapp av, jeg har en føflekk på rumpa, det går bra, slutt å grine 🥺🥺🥺🥺🥺 Stakkers deg 😭😭😭

- men jeg har gått opp 25 gram denne uka, det er heeelt krise 

- Stakkers deg, jeg har en sjempe stor kvise på ræva, det er synd på vors 😭😭😭😭😭 vi kan ikke noe for det 😭😭😭 vi bare ER SLIK!!! Ikke vår feil!! 😢😢😢 Stakkers vors. 

*grinegrine*

Anonymkode: ab258...4a6

Skrevet

Nei, eller det er ting jeg ikke er kjempefornøyd med som vekt. Men det jobber jeg med nå. Ikke påvirker det meg negativt egentlig. Har ikke noe problem med å være naken med partner, gjemmer meg ikke. Så er ikke noe hinder.

Skrevet
ABM skrev (4 timer siden):

Alle kropper har større eller mindre skavanker, og jeg synes det er bedre å ha realistisk forhold til dette faktum enn å gå rundt å tro at man er perfekt.

Anonymkode: 07aab...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...