Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Fant ut at jeg er gravid.. Hvordan skal jeg fortelle han det? Vi har brukt kondom og passet på, tydeligvis ikke godt nok.. 

Har vært sammen i noen måneder og vi ønsker barn etterhvert men ikke nå :( ...

Anonymkode: 52bc3...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du må jo uansett fortelle han det, og så får dere finne ut i fellesskap om du skal beholde eller ikke.

Skrevet
got2go skrev (40 minutter siden):

Vel, du må jo uansett fortelle han det, og så får dere finne ut i fellesskap om du skal beholde eller ikke.

Jeg er redd han blir urolig av det. Jeg vet han ikke ønsker at vi skal få barn  nå, vi bor ikke sammen enda.

Er redd han skal gå rundt å engste seg over at jeg er det og at jeg kanskje ikke kommer til å ta abort, det kan ta tid å få time til det og da blir det noen uutholdelige uker for han fremover. Sikker på jeg bør si det? 

Skrevet

Vil du si det når timen nærmer seg?

Anonymkode: 379e1...23c

Skrevet

Jeg ble gravid med kjæresten da vi hadde vært sammen ca. et halvt år. Tok abort, det var altfor tidlig for oss.

Skal prøve på barn nå, snart tre år senere. Jeg er veldig glad vi har fått tid til å være sammen og bli kjent.

Hva du vil gjøre er opp til deg, men jeg hadde gjort det samme igjen.

Anonymkode: f304d...805

Skrevet

Hei, du ♥️ Du begynner dette forholdet på ærlig og redelig vis. Dette er en fantastisk mulighet til å finne ut om han er noe for deg eller ikke.

Om dere en dag plutselig finner ut at dere skal ha barn sammen kommer du mest sannsynlig ikke unna at en eventuell abort kommer opp uansett. 

Ikke vær så slem med deg selv at du går igjennom dette alene heller. 

Bare send han melding med en gang "Jeg fant ut at jeg er gravid, er i sjokk" og ta det derifra. Lover deg at det ikke blir så ille som du tenker nå ♥️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd han blir urolig av det. Jeg vet han ikke ønsker at vi skal få barn  nå, vi bor ikke sammen enda.

Er redd han skal gå rundt å engste seg over at jeg er det og at jeg kanskje ikke kommer til å ta abort, det kan ta tid å få time til det og da blir det noen uutholdelige uker for han fremover. Sikker på jeg bør si det? 

Selvfølgelig må du si det.

Skrevet

Det er helt innafor å sende sms om du synes det blir vanskelig å ta det ansikt til ansikt. 

"Hei! Vet dette blir et sjokk for deg, men jeg fant ut at jeg er gravid. Er i sjokk selv."

"Tok en test nå, viser seg at jeg er gravid..."

"Vet ikke hva som har skjedd siden du har brukt kondom, maks uflaks, vi er gravide." 

Skrevet
Flamme skrev (10 minutter siden):

Det er helt innafor å sende sms om du synes det blir vanskelig å ta det ansikt til ansikt. 

"Hei! Vet dette blir et sjokk for deg, men jeg fant ut at jeg er gravid. Er i sjokk selv."

"Tok en test nå, viser seg at jeg er gravid..."

"Vet ikke hva som har skjedd siden du har brukt kondom, maks uflaks, vi er gravide." 

Er det? 
Jeg skal tenke på det litt.. hadde føltes bedre å gjøre det på sms ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det? 
Jeg skal tenke på det litt.. hadde føltes bedre å gjøre det på sms ja. 

Ja, selvfølgelig er det! Kan hjelpe deg med å formulere deg på PM om du vil ♥️. Du kan ikke holde dette skjult om dere er i et forhold og du ønsker å ha et liv med denne mannen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...