AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Heihei. Jeg har et hjørne nede i kjellergangen der vi har soverom. Der i hjørnet står varmtvannstanken (den grå «boksen») og et skap som det bare er rot i. Det står inntil pipa, om det har noe å si. Jeg kan tenke meg å pusse opp, men er usikker på hvordan. Og vi blir ikke helt enige her hjemme. Et alternativ er å bare male (det skal være beige der), også fikse småting der. men jeg tenker å lage et skap der, men sørge for at det ikke hindrer tilgang til tanken. evnt rive hele boden og bare ha det «luftig» der. Mannen er uenig, men vet ikke selv hva han vil. Og da vet ikke jeg heller 🙉 Alt rot i boden kan finne sin plass i en annen bod vi har. Så trenger ikke nødvendigvis mer til oppbevaring av ting som dette. Men klær/håndklær/yttertøy osvosv kan kanskje være kjekt. Evnt bare gjøre noe så det ser koselig ut der. Noen synspunkter? Hva ville dere gjort? Anonymkode: aa437...232
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Bilde av skapet åpent Anonymkode: aa437...232
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå