AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Noen som har kjennskap til denne teknikken fra østen? Visstnok dreier det som at mannen trenger inn i kvinnen for så å ligge helt stille, mens kvinne bruker vaginamusklene til å massere han til orgasme. Er visst en egen måte å trene opp muskulaturen på som gir maks nytelse (for begge). Kegeløvelse er relatert, men poimpoir trener flere ulike muskler som kan stimulere penis på ulike måter. Anonymkode: b85f1...416
Fioljenta Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Oooo… etter et kort google-søk tror jeg at jeg har funnet mitt nye prosjekt. 😀 Jeg har eksperimentert med forskjellige måter å bruke musklene i bekkenbunnen, men langt fra alle som tydeligvis brukes i pompoir. Høres egentlig litt for vanvittig ut til å være mulig. Men, sikker blir man jo ikke før man har prøvd en stund. 🧐 Ser de anbefaler en times trening om dagen i en lengre periode for å få fullt utbytte. Det skjer nok ikke! 🤪 Har du prøvd?
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Det er nesten det samme som CAT (Coital Alignment Technique). Kun vugging, kyssing og intens pleasing... kjempe deilig hvis hun klorer meg på ryggen og krafser i hårbunnen. Tipp topp tommelen opp kvinner, dette må prøves🥰❤️💦 Vi kan også bare ligge sånn, og at begge tar knipeøvelser samtidig🤪
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Det er nesten det samme som CAT (Coital Alignment Technique). Kun vugging, kyssing og intens pleasing... kjempe deilig hvis hun klorer meg på ryggen og krafser i hårbunnen. Tipp topp tommelen opp kvinner, dette må prøves🥰❤️💦 Vi kan også bare ligge sånn, og at begge tar knipeøvelser samtidig🤪 Duverden, gi oss mer. Vi vil lære. Anonymkode: b91fb...085
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Duverden, gi oss mer. Vi vil lære. Anonymkode: b91fb...085 Jeg gjorde jo nettopp det🤭Litt bedre forklart da: CAT er jo vugging med med hele kroppen med penis i vagina (PIV), altså misjonær der begge har samlet ben. Formålet med dette er at klitten gnis mot mannens hud frem og tilbake og sideveis, pluss at penisen skaper litt bevegelse innvendig. Her er det nok opphisselsen som gjør det mest eksplosive følelsene... det er igrunn bare å ligge å holde mest mulig imot, og kjenne at orgasmen kommer nærmere og nærmere. Pang! dette kan gi utrolige kraftige orgasmer, for det betagnes som en sakte oppbyggende orgasme.. Jeg har jo videre utviklet den med at vi begge tar knipeøvelser samtidig, koser med hverandres legger og tær, koser og klemmer, nusser og kysser, ser hverandre i øynene når vi nærmer oss orgasmen, høre på hverandres pust... Det er så utrolig tennende og vanskelig å holde igjen. Noen ganger kan vi ta den der "Hvem av oss to kommer først" leken, da blir det enda mere jobb for å holde igjen orgasmen... Så den versjonen CAT med knipeøvelser er jo egentlig en Pompoir, men i pompoir er det bare kvinnen som kniper. Så det er bare å prøve seg frem, finn deres egen måte å utføre og utvikle ting på. Jeg er helt sikker på at det blir orgasme av det😝 PS: CAT og Pompoir er ypperlig å bruke på steder der dere ikke kan bråke så mye, bare husk å bite i puta🙈 Endret 14. september 2021 av Bamseklemmer
Gjest Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg