AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Del Skrevet 12. september 2021 Dere som har leid inn bartender, hva betalte dere for det? Og leide dere kun bartender eller var det mer i "pakken". Anonymkode: 48409...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Lurer på det samme, samt pris på servitører. Jeg jobbet som det på privat lokale da min far drev i Asker og fikk 140 kr i timer. Dette var begynnelsen av 2000 tallet og husker det var GODT betalt den gangen som en ung jente. Betaler vel svart lovlig da det er lov å tjene inntil 5000(?) kr? Anonymkode: 155e6...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Ble leid ut som bartender/servitør mens jeg jobbet på restaurant. Vi kom hjem til dem, hadde med alt av varer/utstyr men de holdt servise og glass selv. Da betalte de restaurantpris for drinkene og ca 400kr timen for meg. Jeg hadde min normale lønn… hadde jeg blitt leid inn privat der alt var på plass ville jeg tatt ca 200-250kr timen. Så en bryllupskveld ville jeg kommet ca kl 20 for å klargjøre. Baren åpner ca 9, og stenger 2? Ferdig å rydde 3? (Det krever at du har noen som konstant rydder glass, vasker og fyller på). Ca 7 timer. Dermed 1400-1750? Maks 2000. Har bartendarskolan. Med mange gjester bør du ha to bartendere. Anonymkode: 74261...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 De fleste bartendere jobber jo på utesteder, og er glade når de for en gangs skyld har en lørdag fri. Jeg jobbet som bartender i mange år, og hadde aldri jobbet en fri-lørdag for under 5000 kr. Anonymkode: f9aa1...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #5 Del Skrevet 30. september 2021 Vi hadde kun 4 enkle drinker man kunne velge og to småsøsken (uerfarne) som bartendere, dette er noen år siden men mener å huske de fikk 1000 kr hver. Anonymkode: cac18...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå