Gå til innhold

Selvsikre kvinner vet hvem hun vil ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun er klar, så er det familie og barn som er første prioritet. 

Huset skal være stort og oversiktlig. 

Orden til fingerspissene hører med

Stemmer det?

Anonymkode: cdfaf...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å fortell deg selv at det er slik kvinner er du, i den leide kjellerleiligheten med lite dagslys. Du vet hva som skjer med troll når de lyses på?

Anonymkode: 8bc55...0c7

• Liker 8
Skrevet

Stemmer for noen menn og kvinner
Personlig er jeg mer opptatt av rødvin og sex, mens min kjæreste (mann) vil ha barn og et ryddig stort hjem

Anonymkode: e688d...0ba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stemmer for noen menn og kvinner
Personlig er jeg mer opptatt av rødvin og sex, mens min kjæreste (mann) vil ha barn og et ryddig stort hjem

Anonymkode: e688d...0ba

Stemmer for rødvin og sex😁

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fortsett å fortell deg selv at det er slik kvinner er du, i den leide kjellerleiligheten med lite dagslys. Du vet hva som skjer med troll når de lyses på?

Anonymkode: 8bc55...0c7

LER SÅ JEG GRINER AV DENNE! 🤣

Anonymkode: a7bdd...d86

Skrevet

Noen er sikkert sånn. Selv er jeg en selvsikker kvinne i min beste alder som ikke vil ha noe av det overnevnte, men foretrekker min barnløse tilværelse i en rotete og nokså liten leilighet.

• Liker 7
Skrevet

Jepp. Beta blir valgt til å forsørge 

Anonymkode: ac279...27a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer det?

Hjelper ikke hvor mye du vet du vil ha noen når de ikke vil ha deg er min erfaring.

De kvinnene du beskriver vil jeg heller ha kalt målbevisste. De har en plan hele veien og må sikkert være kyniske for å få til alt de har som mål i enkelte tilfeller. 

Anonymkode: 6c52f...cbf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stemmer det?

Mener du at menn liker å oppdra barn i et rotete kott? 

Anonymkode: bb5f7...273

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor kvinner flest ikke velger å leve alene i dag når det er bevist at vi har det best som single. Vi kan helt fint leve godt på egen lønn. Det eneste menn kan tilby er bittelitt mer penger og dårlig sæd. Sæden er mye dårligere nå enn for bare 30 år siden, så mange damer som er uselvstendige og tar til takke må knulle fyren 3000 ganger før de blir gravide. Har de endelig blitt gravid etter å ha knullet samme fyr 3000 ganger over 5 år, så blir det lettere å bli gravid både andre og tredje gang. Så sitter de der da, med tre unger og en voksen mannebaby som krangler, lager bråk, spiser deg ut av huset og driter omkamp. 

Skrevet
På druen skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor kvinner flest ikke velger å leve alene i dag når det er bevist at vi har det best som single. Vi kan helt fint leve godt på egen lønn. Det eneste menn kan tilby er bittelitt mer penger og dårlig sæd. Sæden er mye dårligere nå enn for bare 30 år siden, så mange damer som er uselvstendige og tar til takke må knulle fyren 3000 ganger før de blir gravide. Har de endelig blitt gravid etter å ha knullet samme fyr 3000 ganger over 5 år, så blir det lettere å bli gravid både andre og tredje gang. Så sitter de der da, med tre unger og en voksen mannebaby som krangler, lager bråk, spiser deg ut av huset og driter omkamp. 

Og kvinne nå til dags. Klarer ikke å føde barn uten epidural og keisersnitt. Og med all behandlingen de får så klarer de ikke engang å føde mer enn 2 barn. 

Skrevet

Nope, nope, nope... 

Skrevet

Vi vet hva vi vil ha, men det er ikke materielle ting som er viktig, det er kjemi og personlighet. Det er snakk om kompatibilitet :)

Anonymkode: 98f6d...206

• Liker 2
Skrevet
På druen skrev (7 timer siden):

De innleggene dine oser positive vibber og et sunt syn på menn. Her har det skjedd noe traumatisk underveis. Ikke bitter, gammel peppermø i det hele tatt😅

Anonymkode: 9c781...7a8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og kvinne nå til dags. Klarer ikke å føde barn uten epidural og keisersnitt. Og med all behandlingen de får så klarer de ikke engang å føde mer enn 2 barn. 

Nei det orker man ikke. Ikke uten dobbel epidural og premie etterpå. 

Anonymkode: 16588...517

Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De innleggene dine oser positive vibber og et sunt syn på menn. Her har det skjedd noe traumatisk underveis. Ikke bitter, gammel peppermø i det hele tatt😅

Dette er avsporing. Men ja, du har rett på det meste. Jeg er 33, mulig du synes det er gammelt. 

Skrevet
På druen skrev (2 minutter siden):

Dette er avsporing. Men ja, du har rett på det meste. Jeg er 33, mulig du synes det er gammelt. 

Det var iallefall ærlig😀 

Jeg er forøvrig 34, så synes det er helt passe. 

• Liker 1
Skrevet

Selvsikre kvinner vet hvem hun vil ha ja. Men resten av lista di stemmer nok bare på noen av dem. Ikke alle vil ha barn, ikke alle vil ha stort hus. 

Anonymkode: f8980...7af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvsikre kvinner vet hvem hun vil ha ja. Men resten av lista di stemmer nok bare på noen av dem. Ikke alle vil ha barn, ikke alle vil ha stort hus. 

Anonymkode: f8980...7af

For å supplere inn, de ønsker det strøkent og ryddig i hjemmet sitt, og alt er veldig godt organisert, at man bare forstår det er henne som er organisatoren i hjemmet. 

Skrevet

Stemmer nok ikke for alle er jeg redd. Selvsikkerhet har jeg, men: 

• barn har aldri stått på ønskelisten og jeg antar det er det som menes med "familie"
  • har heller aldri ønsket meg hus, for jeg hater hagearbeid og nødvendige vedlikheholdsoppgaver. Leilighet i passe størrelse - jatakk
  • Orden? Hvem, jeg? Min mor ville ledd seg skakk om hun hadde hørt noe slikt. 
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...