AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Jeg vet man kan kjøre både lavt, midt og høyt , avhengig av hvilken del av brystet man vil trene. Er vel kanskje mest menn som bruker denne, men min PT anbefalte den. Litt usikker på om det er meningen at man skal kjøre lett/ tungtn på den. Har foreløpigkjørt ganske lett og prioritert muskelkontakt. Hvor tungt kjører dere andre på denne? (hvor mange kg totalt eller pr arm)? Anonymkode: 46c20...7df
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 jeg gjør den øvelsen ofte. Jeg tar ikke så mye kg på, men nok til at jeg blir sliten etter 12 rep. husker ikke hvor mye kg det er, varierer fra dag til dag.. kjører 4 sett på den. Anonymkode: eb7ca...b6f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): jeg gjør den øvelsen ofte. Jeg tar ikke så mye kg på, men nok til at jeg blir sliten etter 12 rep. husker ikke hvor mye kg det er, varierer fra dag til dag.. kjører 4 sett på den. Anonymkode: eb7ca...b6f Jeg har ikke trent den så mange ganger, men foreløpig bare tar 7,5 kg på hver side. Prøver også å ta ca 10-12 reps, og da er det omtrent maks det jeg klarer. Prøver da å ikke bøye armene selvfølgelig, og kjenne det mest mulig i brystet. Står fremoverlent. Anonymkode: 46c20...7df
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Ja. Tar vel fort en 15-20 kg på hver side Anonymkode: 39c3a...62b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Jeg trener den, men kanskje mest gutter som trener den? 7,5kg pr side hørtes lite ut, da får du vel knapt noe aktivering i det hele tatt? Anonymkode: 60bd2...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå