Jabber Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 (endret) Utlendingen (35) søkte den 31.oktober beskyttelse i Norge. Resett utdyper videre at "Han meddelte den gangen under politiregistreringen hos Politiets utlendingsenhet (PU) at han var statsløs palestiner fra Irak, samt at hans riktige identitet var «Arif», f. 23.10.1984. " Asylbedrageriet ble oppdaget. Jeg er glad for at asylbedrageriet ble oppdaget og jeg synes det er forkastelig at han oppførte seg på denne måten. Hva synes dere om dette? Her er linken til nyhetsartikkelen: https://resett.no/2021/09/07/asylbedrageri-avslort-etter-mer-enn-atte-ar/?swcfpc=1 Endret 12. september 2021 av Jabber 3
Muskath Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Dette tror jeg skjer og har skjedd hele tiden. Og har de vært i landet lenge nok, blir det til at de får bli. 2
Drizzt Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Mange slike saker dessverre. Mange som aldri burde fått asyl og opphold fordi de ikke oppfyller kravene. 3
Jabber Skrevet 13. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2021 Drizzt skrev (8 timer siden): Mange slike saker dessverre. Mange som aldri burde fått asyl og opphold fordi de ikke oppfyller kravene. Det er kritikkverdig at noen kan finne på å utnytte systemet på denne måten. 2
Jabber Skrevet 13. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2021 Muskath skrev (På 12.9.2021 den 14.49): Dette tror jeg skjer og har skjedd hele tiden. Og har de vært i landet lenge nok, blir det til at de får bli. Personer som har begått asylbedrageri burde ikke være i landet. De bør man bli returnert selvom de har vært lenge i landet. 1
Muskath Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 24 minutter siden, Jabber said: Personer som har begått asylbedrageri burde ikke være i landet. De bør man bli returnert selvom de har vært lenge i landet. Enig. Men det er ikke alltid det som skjer, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå