Gå til innhold

Tingrettsdommer festet ingen tillit til utlendingens asylbedrageri. Asylbedrageriet ble oppdaget.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Utlendingen (35) søkte den 31.oktober beskyttelse i Norge. Resett utdyper videre at

"Han meddelte den gangen under politiregistreringen hos Politiets utlendingsenhet (PU) at han var statsløs palestiner fra Irak, samt at hans riktige identitet var «Arif», f. 23.10.1984. "

Asylbedrageriet ble oppdaget. Jeg er glad for at  asylbedrageriet ble oppdaget og jeg synes det er

forkastelig at han oppførte seg på denne måten. Hva synes dere om dette?

Her er linken til nyhetsartikkelen:

https://resett.no/2021/09/07/asylbedrageri-avslort-etter-mer-enn-atte-ar/?swcfpc=1

Endret av Jabber
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg skjer og har skjedd hele tiden. Og har de vært i landet lenge nok, blir det til at de får bli. 

• Liker 2
Skrevet

Mange slike saker dessverre. Mange som aldri burde fått asyl og opphold fordi de ikke oppfyller kravene.

• Liker 3
Skrevet
Drizzt skrev (8 timer siden):

Mange slike saker dessverre. Mange som aldri burde fått asyl og opphold fordi de ikke oppfyller kravene.

Det er kritikkverdig at noen kan finne på å utnytte systemet på denne måten.

• Liker 2
Skrevet
Muskath skrev (På 12.9.2021 den 14.49):

Dette tror jeg skjer og har skjedd hele tiden. Og har de vært i landet lenge nok, blir det til at de får bli. 

Personer som har begått asylbedrageri burde ikke være i landet. De bør man bli returnert selvom de har vært lenge i landet.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Jabber said:

Personer som har begått asylbedrageri burde ikke være i landet. De bør man bli returnert selvom de har vært lenge i landet.

Enig. Men det er ikke alltid det som skjer, dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...