Gå til innhold

Hjelp til styrkeløft program

Gjest Anonym373

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym373

Hei, jeg har trent en del år , har anskaffet meg  en god del muskelmasse. Har kontroll på bodybulding, men har veldig lyst til å trene for topp styrke. 

Jeg er kun gira på å konkurrer mot meg selv , men er gira på å beggyne med hobby basert styrkeløft,  hvor jeg har en off sesong hvor jeg trener for å bygge og en sesong hvor jeg trener mot å teste 1Rep Max i bøy, mark og benkpress.

hadde tenk å lage en årlig event for meg selv, hvor jeg hvert år må veie inn på 93 kg og slå mine tidligere løft. Hvor jeg måler prestasjon i styrke samt hvor mye bedre kroppen ser ut estetisk i vekt klassen min.

hvordan skal jeg trene i sesong? Hvordan trener en styrkeløfter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sheiko, hvis du er natty

Westside barbell eller Soviet Peaking Powerlifting Program , hvis ikke

Anonymkode: 32c13...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta minst 6mndr med Starting Strength for eks. Enkelt og greit program.

Anonymkode: 19ac1...5b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (2 timer siden):

Hei, jeg har trent en del år , har anskaffet meg  en god del muskelmasse. Har kontroll på bodybulding, men har veldig lyst til å trene for topp styrke. 

Jeg er kun gira på å konkurrer mot meg selv , men er gira på å beggyne med hobby basert styrkeløft,  hvor jeg har en off sesong hvor jeg trener for å bygge og en sesong hvor jeg trener mot å teste 1Rep Max i bøy, mark og benkpress.

hadde tenk å lage en årlig event for meg selv, hvor jeg hvert år må veie inn på 93 kg og slå mine tidligere løft. Hvor jeg måler prestasjon i styrke samt hvor mye bedre kroppen ser ut estetisk i vekt klassen min.

hvordan skal jeg trene i sesong? Hvordan trener en styrkeløfter?

Sandum.PT skrev (57 minutter siden):

@Hr. Aktiv har sikkert noen gode innspill på styrkeløft 🙂

https://styrkeloft.no/2020/09/01/treningsprogram-2/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...