AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Han sier hele tiden at han er ledig den uka som kommer og at bare er opptatt den og den dagen. Jeg skjønner jo det er for at jeg skal spørre om å møtes. Hvorfor spør han bare ikke selv? Jeg blir så lei av hinting! Anonymkode: e1835...8ed
Doktor Dyregod Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Han er sikkert redd for å få et nei og er usikker. 5
wandagirl Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Ønsker nok at du skal ta initiativ. Hvis du vil treffe han er det vel bare å foreslå tid og sted😊 4
Brunello Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier hele tiden at han er ledig den uka som kommer og at bare er opptatt den og den dagen. Jeg skjønner jo det er for at jeg skal spørre om å møtes. Hvorfor spør han bare ikke selv? Jeg blir så lei av hinting! Anonymkode: e1835...8ed Haha, det er akkurat dette menn har sagt i uminnelige tider. Si det rett fram uten hint og antydninger. Endret 12. september 2021 av Brunello 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Det er enkelte ting det ikke er lett å spør om rett ut. Jeg hinter selv ofte til analsex, rimming, golden shower osv. Synes det er lettere... Anonymkode: 47712...e20
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 1. Han er ikke så interessert 2. Han har andre damer tilgjengelig Anonymkode: c6953...229 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Når han viser initiativ og du avviser så skjønner han jo at du ikke er interessert? Han har vel sosial intelligens nok til å ikke ta det videre da Anonymkode: 07ce2...9ca 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når han viser initiativ og du avviser så skjønner han jo at du ikke er interessert? Han har vel sosial intelligens nok til å ikke ta det videre da Anonymkode: 07ce2...9ca Jeg avviser ikke. Jeg kommer med dag som det passer også møtes vi. Så den informasjonen du sitter med vet jeg ikke hvor du har fra😅 jeg bare synes det er teit å hinte og slitsomt😅 ts Anonymkode: e1835...8ed
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Welcome to a mans world 👌 Anonymkode: 78f80...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Menn hinter i monn, alle kvinner vet jo det. Det er bare menn som har fått det til å høres ut som det bare er andre veien. Han hinter fordi han er usikker, slik Dyregod sier. Gjør det lettere for ham og spør om dere skal finne på noe da vel. Anonymkode: cbb9f...a37 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn hinter i monn, alle kvinner vet jo det. Det er bare menn som har fått det til å høres ut som det bare er andre veien. Han hinter fordi han er usikker, slik Dyregod sier. Gjør det lettere for ham og spør om dere skal finne på noe da vel. Anonymkode: cbb9f...a37 Jeg spør han ofte om vi skal finne på noe! Er ikke det som er problemet. Er bare hvorfor hinter de?? Anonymkode: e1835...8ed
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør han ofte om vi skal finne på noe! Er ikke det som er problemet. Er bare hvorfor hinter de?? Anonymkode: e1835...8ed Spør ham. Si du ønsker mer tydelig initiativ, mer frempåhet. At du ikke vil være den eneste. Han kan også være lat. Anonymkode: cbb9f...a37
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han sier hele tiden at han er ledig den uka som kommer og at bare er opptatt den og den dagen. Jeg skjønner jo det er for at jeg skal spørre om å møtes. Hvorfor spør han bare ikke selv? Jeg blir så lei av hinting! Anonymkode: e1835...8ed Han kaster ballen til deg. Og du nekter å ta imot igjen og igjen. Skjønner godt hvorfor han ikke spør rett ut. Det kan umulig passe for deg når du ikke foreslår noe. Synes han virker veldig tålmodig med deg. Selv hadde jeg gått videre og spurt en dame som ikke er så opptatt av tradisjonelle kjønnsrollemønstre i eget favør. Anonymkode: a7eea...845
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør han ofte om vi skal finne på noe! Er ikke det som er problemet. Er bare hvorfor hinter de?? Anonymkode: e1835...8ed Jeg tror det er tillært for mange. Foreldrene hadde kanskje en slik måte å kommunisere på. Jeg kjente en fyr i ungdommen, og han evnet ikke å spørre direkte om noen ting. Han ville heller ta en runde med gjetting hver eneste gang. Selvsagt kunne jeg ha svart på det han egentlig lurte på, men jeg synes ikke folk skal slippe unna med den type adferd. Anonymkode: 23f70...42b 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han kaster ballen til deg. Og du nekter å ta imot igjen og igjen. Skjønner godt hvorfor han ikke spør rett ut. Det kan umulig passe for deg når du ikke foreslår noe. Synes han virker veldig tålmodig med deg. Selv hadde jeg gått videre og spurt en dame som ikke er så opptatt av tradisjonelle kjønnsrollemønstre i eget favør. Anonymkode: a7eea...845 Hvor har du dette fra? Jeg spørr stadig om vi skal møtes og tar i mot ballen! Men er bare den hintinga hver gang. Jeg har ikke vært borti så mye hinting før. Han har aldri spurt om vi skal møtes, han bare hinter og jeg spør hver gang. Jeg spør også de gangene han ikke hinter. Men han har aldri spurt selv, men han bare hinter. Ts Anonymkode: e1835...8ed
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #16 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor har du dette fra? Jeg spørr stadig om vi skal møtes og tar i mot ballen! Men er bare den hintinga hver gang. Jeg har ikke vært borti så mye hinting før. Han har aldri spurt om vi skal møtes, han bare hinter og jeg spør hver gang. Jeg spør også de gangene han ikke hinter. Men han har aldri spurt selv, men han bare hinter. Ts Anonymkode: e1835...8ed Litt mer utfyllende HI hadde avverget den misforståelsen. Så dere HAR møttes altså, til og med flere ganger. Jamen da er det jo ikke hinting! Han fremlegger dagene som passer, og du får velge blant alternativene. Kan virke som denne ordningen passer han. Men siden kommunikasjonen dere har innarbeidet nå plager deg, så får du ta det opp med han da. F.eks: "Kan ikke du foreslå en dag da? Hvorfor spør du aldri rett ut? Er du usikker eller noe?" Anonymkode: a7eea...845 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 Du gir ikke noe respons. Han fremstår som en tulling som bare pøser ut hele kalenderen sin og du bare står der som om du har slag. Hvorfor skal han gidde å spørre? Anonymkode: 8603d...864 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #18 Skrevet 12. september 2021 Han sier ifra når han har mulighet til å treffes for å få respons fra deg om hvilke dager det passer for deg også. Dette er da ikke hint, dette er klar tale. Menn er veldig lite kompliserte, egentlig. Hilsen kvinne Anonymkode: 943c0...921 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #19 Skrevet 1. oktober 2021 Vært borti en slik mann, var sammen i 10 år, det ble veldig slitsomt og irriterende. Han risikerte liksom aldri noe, visste aldri ordentlig at han ville ha meg, bare disse hintene som faktisk ble vanskeligere å forstå, hvilket førte til at jeg feiltolket mer og mer, for at han så avviste. Han gjorde dette med absolutt alt, gikk veldig utover selvtilliten min tilslutt. Også ekstremt konfliktsky og passiv aggressiv oppførsel generelt. Anonymkode: 5d037...5ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå