Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Hvorfor er det bare svada under Kultur, tv, film og litteratur? Er det ingen som interesserer seg for noe annet enn såpeoperaer, realityshows og annet intetsigende ****?? Er det ingen som er kulturinteresserte her? Sitter dere bare hjemme og glor på tv hver dag eller?
Månekvinnen Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Nei jeg sitter ikke bare å glor på tv. Kan ikke du starte et intellektuelt eller kulturelt emne her da? Siden du etterlyser det kan du vel begynne med å starte et selv.... :grine2:
Gjest LoisLane Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Enig. Synes selv at det ofte er litt vel mye TV og kjendiser her, men det er da ikke bare det. Og vi er vel alle med og former forumet? Eller vil du ha et eget forum for høykultur?
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 At det skrives mye om tv på dette forumet er like overraskende som at det skrives mye om sminke på velvære, trening på kropp/helse og politikk på politikk-forumet.. Jeg er veldig opptatt av blant annet filosofi, men jeg bruker andre fora til å diskutere det enn KG, men hvis noen skulle starte en tråd om filosofi så ville jeg sikkert svart. Synes også det blir meningsløst å klage på dette med mindre man faktisk har startet såkalte høykulturelle tråder - og ikke fått svar.
Anglofil Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 (endret) Nei, abosolutt ikke. Selv ser jeg neste aldri på tv, men jeg er veldig interessert i film, så jeg har en del dvd'er. Tror det også kommer ann på hva man ser på, når man først ser på tv. Skal jeg se på tv, ser jeg som regel på nyhetene, en eller annen serie kanskje (dog ikke mange bra serier som går nå for tiden), eller et eller annet debattprogram. Dette er jo også et forum for litteratur, og det er noe av det interesserer meg mye for. Men hvis du sitter mye foran pc'en din, kan jeg ikke akkurat si at det er så mye bedre enn å sitte og glo på tv'en hele dagen... Og her er nok også jeg en liten synder, fordi jeg må innrømme at det blir blir en del tid foran pc'en.. Mvh Yvonne Endret 27. september 2005 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Har faktisk jeg tenkt på også. De fleste lever vel det vanlige livet hvor de står opp i 7 tiden, drar på jobb, kommer hjem, spiser middag, og blir liggende på sofaen å glo på tv eller sitte her forran dataen til de går å legger seg. Blir ikke mye kultur av det. Tror det du skriver tegner et bra bilde av hvordan folk lever jeg. Right on the money
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå