Gå til innhold

Spesielle medlemstitler

Elysion

Anbefalte innlegg

Tar utgangspunkt i dette innlegget: 

Jeg trodde at dette var de eneste medlemstitler det er mulig å ha, men ser likevel noen brukere (ikke mange) som har medlemstitler som ikke står på denne lista. Hvordan har det seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Bare en tanke; kanskje de har vært her fra tidenes morgen og er gamle kjente? :klo: 

Ja, ser den - men synes uansett det er litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et eksempel :hallo:

Det er rester fra sikkert 15 år tilbake, da man en kort periode kunne betale for supermedlemskap. Det ga enkelte fordeler, hvorav en var å kunne velge sin egen tittel. Da den ordningen ble avviklet fikk vi beholde titlene våre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (14 minutter siden):

Har du noe eksempel?

Husker tragisk nok ikke nicket nå, men ser jo at @Daria har kommentert sitt. Så ei som hadde "Heks" som tittel også. 

Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg er et eksempel :hallo:

Det er rester fra sikkert 15 år tilbake, da man en kort periode kunne betale for supermedlemskap. Det ga enkelte fordeler, hvorav en var å kunne velge sin egen tittel. Da den ordningen ble avviklet fikk vi beholde titlene våre. 

Ah, da gir det mening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wednesday Addams skrev (7 minutter siden):

Hadde vært supert med supermedlemskap nowadays, altså. Ville gjerne valgt egen tittel. :fnise:

Ja, når man først bruker så mye tid på kg kan man like gjerne betale en slant for slike ekstra detaljer, det går jo til en god sak også. Moderatorene her fortjener mye mer credz enn de får 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det stemmer slik det er nevnt, dette stammer fra tiden man hadde betalte supermedlemskap. Ved avviklingen av supermedlemsskapet fikk brukerne som hadde betalt lov til å beholde sine medlemstitler. :)

Anglofil (teamleder)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (8 timer siden):

Hei

Det stemmer slik det er nevnt, dette stammer fra tiden man hadde betalte supermedlemskap. Ved avviklingen av supermedlemsskapet fikk brukerne som hadde betalt lov til å beholde sine medlemstitler. :)

Anglofil (teamleder)

Antar at dette ikke er noe som blir mulig igjen? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (3 minutter siden):

Antar at dette ikke er noe som blir mulig igjen? 😅

Hei

Det er ikke noe vi har planer om da det vil kreve en del endringer og eventuell oppgradering av forumet. Jeg kan uansett skrive ned ønsket ditt. :)

Anglofil (teamleder)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Anglofil skrev (På 13.9.2021 den 1.26):

Hei

Det er ikke noe vi har planer om da det vil kreve en del endringer og eventuell oppgradering av forumet. Jeg kan uansett skrive ned ønsket ditt. :)

Anglofil (teamleder)

Så bra! :) Hvis det blir en slik løsning igjen og hvis medlemmene betaler for å få en slik spesiell medlemstittel, så kunne betalingen kanskje gå til dere moderatorer og administratorer :gave::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...